2E gaśnie na wolnych obrotach

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

jacy82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt kwie 24, 2009 00:54
Lokalizacja: GDAŃSK
Kontakt:

2E gaśnie na wolnych obrotach

Post autor: jacy82 » śr sty 26, 2011 00:47

Witam wszystkich.Mam mały problem ze swoim mk2. Kwestia jest taka że gdy auto chodzi na ssaniu jest ok,zejdzie z ssania ,przez chwile trzyma :crazy: normalne obroty i pada,gdy zdycha przytrzymasz mu gazu kuleje i po chwili sie normalnie wkręca na obroty,pali na dotyk czy ciepły czy zimny. rozrząd,kable zapłon itd wszystko ok. silnik o oznaczeniu 2E z seata toledo,nie ma sondy i nie miał jej nigdy. Jak miałem go w seacie nie było takich problemów,przełożyłem z instalacją skrzynią i wszystkim co sie dało więć troszke mnie to dziwi :crazy: mja ktoś pomysł na to co go boli?



jacy82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt kwie 24, 2009 00:54
Lokalizacja: GDAŃSK
Kontakt:

2E gaśnie na wolnych obrotach

Post autor: jacy82 » czw sty 27, 2011 13:48

problem ogarnięty,gdyby ktoś miał podobną sytuacje to u mnie był to jeden z czujników temperatury :-)



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

2E gaśnie na wolnych obrotach

Post autor: Paweł Marek » czw sty 27, 2011 19:19

No ale jest jeden od płynu i drugi od powietrza w przepływomierzu to napisz który dla potomnych.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

jacy82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt kwie 24, 2009 00:54
Lokalizacja: GDAŃSK
Kontakt:

2E gaśnie na wolnych obrotach

Post autor: jacy82 » wt lut 01, 2011 01:26

ok,koloru niebieskiego



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

2E gaśnie na wolnych obrotach

Post autor: Paweł Marek » wt lut 01, 2011 19:25

Powiedzmy 4 pinowy, w płynie , kolor żółty, albo niebieski, zależy od roku produkcji czujnika


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 31 gości