[mk3]NIetypowy problem z kontrolka cisnienia
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk3]NIetypowy problem z kontrolka cisnienia
Na wstepie powiem ze juz szukałem tego na forum i nie znalazłem.
Otorz mam golfa mk3 AAM i mam problem z kontrolka cisnienia na poczatku mysłame ze to wina jest oleju wiec wymieniłem połsyntetyk lotosa na mineralke i niby powinno byc dobrze ale nie jest aaa dodam ze silnik ma przejechane 185tys km
i cisnienie było mierzone na połsyntetyku i wynosiło 3.8 moja kontrolka cisnienia zaczyna piszczec jak silnik jedzie rozgdzany i przez chwile stoi na 2000 obr problem znika przy 2100 obr jak reka odjał i jak schodzi z obrotow to sie juz nie włacza chyba ze zaczyna piszczec i nie wejdzie powyzej 2100 to piszczy cały czas prosze pomozcie bo mnie te piszczenie wykancza a 2000 obr to akurat jest strefa uzytkowa
Otorz mam golfa mk3 AAM i mam problem z kontrolka cisnienia na poczatku mysłame ze to wina jest oleju wiec wymieniłem połsyntetyk lotosa na mineralke i niby powinno byc dobrze ale nie jest aaa dodam ze silnik ma przejechane 185tys km
i cisnienie było mierzone na połsyntetyku i wynosiło 3.8 moja kontrolka cisnienia zaczyna piszczec jak silnik jedzie rozgdzany i przez chwile stoi na 2000 obr problem znika przy 2100 obr jak reka odjał i jak schodzi z obrotow to sie juz nie włacza chyba ze zaczyna piszczec i nie wejdzie powyzej 2100 to piszczy cały czas prosze pomozcie bo mnie te piszczenie wykancza a 2000 obr to akurat jest strefa uzytkowa
Ostatnio zmieniony wt lut 21, 2006 00:46 przez Zoltecek, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam
zmień olej na Castrol GTX HIGH Mileage15w-40 o jakości SL/CF A3/B3 i napewno
to pomoże.Przestań się bawić w "olej typu LOTOS"po prostu je OLEJ wielkim.........
Miałem taki sam przypadek w moim goferze pomogło
a jeśli ktoś mi powie dlaczego nie"lotos"otóż niech zrobi sobie proste doświadczenie;
na cienką blaszkę upuść kroplę lotosa i obok taką samą kroplę castrola równomiernie
podgrzej zapalniczką blaszkę z kroplami oleju zobaczysz wtedy zachowanie się oleju
na pewno kropla Lotosa się rozpłynie a Castrol zostanie w kropelce i tutaj jest cały
pies pogrzebany
Pozdrawiam Przemek
zmień olej na Castrol GTX HIGH Mileage15w-40 o jakości SL/CF A3/B3 i napewno
to pomoże.Przestań się bawić w "olej typu LOTOS"po prostu je OLEJ wielkim.........
Miałem taki sam przypadek w moim goferze pomogło
a jeśli ktoś mi powie dlaczego nie"lotos"otóż niech zrobi sobie proste doświadczenie;
na cienką blaszkę upuść kroplę lotosa i obok taką samą kroplę castrola równomiernie
podgrzej zapalniczką blaszkę z kroplami oleju zobaczysz wtedy zachowanie się oleju
na pewno kropla Lotosa się rozpłynie a Castrol zostanie w kropelce i tutaj jest cały
pies pogrzebany
Pozdrawiam Przemek
...
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: śr lut 01, 2006 17:57
- Lokalizacja: Sędziszów
- Kontakt:
Dwa przy filtrze to sa jesli ktos ma MFA...pustulka82 pisze:czujniki są dwa przy filtrze oleju.pozdro
A i tak tylko jeden jest do cisnienia oleju (ten od strony kierowcy, z prawej strony patrzac stojac przed autem) drugi jest do teperatury oleju...
Prawdopodobnie masz jeden przy filtrze i jeden wglowicy...
[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...
mam ten sam problem z golfem III 1.8 przed zima wymieniłam olej na Castrol gtx, pasek, rolke napinacza , fitrl oleju . po rozgrzaniu samochodu konktrolka cisnienia oleju pipczy, tu na forum uzyskałam odpowiedż że to wina zimy i jazdy na któtkich trasach, silnik jedzie na tzw. ssaniu automatycznym i nie zdąży spala dokładnie benzyny i to ona przedostaje sie do oleju przez co spada ciśnienie i kontrolka daje o sobie znać. Fltry Filtrona też są podobno niewłaściwe do golfa, mają za dużą przepustowość co powoduje spadek ciśnienia. Ja tego jeszcze nie sprawdziłam ale takie rady uzyskałam i troche to mnie martwi bo znacy to że przed zimą i po należy wymieniać olej i fitr a kogo na to stać ?
to nie jest wina zimy na pewnonie moze byc to winy albo cisnienia albo czujnikow załozyłem filtr niemiecki a nie filtrona mam gesty olej 15W40 nie jezdze na krotkich trasach a czujnik mi sie włacza tylko przy rozgdzanym silniku i tylko gdy obrotomerz stoi przez chwilke na 2000obr a przy 2100 znika wiec watpie ze to jest wina cisnienia ale co tu wymienic?
NIkt nie moze pomoc
NIkt nie moze pomoc
witaj spróbój kupic czujnik cisnienia o mniejszym zakresie czyli nie tam co masz 3,8
tylko na czujnik mniejszy zeby oszukac kompa pewno to tylko błahostka i z silnikiem w porządku jesli sie tak dzieje tylko przy 2 tys bo pompa jak by nie nadążała to raczej w jakims zakresie a nie tylko przy 2 tys takze radze zmienic czujnik i przestanie denerwowac na czujniku jest cecha z cisnieniem i kup po prostu mniejszy
pozdr
tylko na czujnik mniejszy zeby oszukac kompa pewno to tylko błahostka i z silnikiem w porządku jesli sie tak dzieje tylko przy 2 tys bo pompa jak by nie nadążała to raczej w jakims zakresie a nie tylko przy 2 tys takze radze zmienic czujnik i przestanie denerwowac na czujniku jest cecha z cisnieniem i kup po prostu mniejszy
pozdr
...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 492 gości