[mk3]NIetypowy problem z kontrolka cisnienia

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

[mk3]NIetypowy problem z kontrolka cisnienia

Post autor: Zoltecek » pn lut 20, 2006 22:10

Na wstepie powiem ze juz szukałem tego na forum i nie znalazłem.
Otorz mam golfa mk3 AAM i mam problem z kontrolka cisnienia na poczatku mysłame ze to wina jest oleju wiec wymieniłem połsyntetyk lotosa na mineralke i niby powinno byc dobrze ale nie jest aaa dodam ze silnik ma przejechane 185tys km
i cisnienie było mierzone na połsyntetyku i wynosiło 3.8 moja kontrolka cisnienia zaczyna piszczec jak silnik jedzie rozgdzany i przez chwile stoi na 2000 obr problem znika przy 2100 obr jak reka odjał i jak schodzi z obrotow to sie juz nie włacza chyba ze zaczyna piszczec i nie wejdzie powyzej 2100 to piszczy cały czas prosze pomozcie bo mnie te piszczenie wykancza a 2000 obr to akurat jest strefa uzytkowa
Ostatnio zmieniony wt lut 21, 2006 00:46 przez Zoltecek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Egon PŃ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: czw lis 25, 2004 11:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Egon PŃ » pn lut 20, 2006 22:17

Sprawdzic czujniki ciśnienia oleju oleju trzeba. Nie wiem gdzie są. Ja mam w głowicy



Awatar użytkownika
Maiki X
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: śr lut 15, 2006 19:54
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Post autor: Maiki X » pn lut 20, 2006 22:20

Czujnik cisnienia to po pierwsze a druga sprawa to filtr oleju.


Best Life is VW drive!!!! :satan:

Awatar użytkownika
Rafał G2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 259
Rejestracja: sob gru 17, 2005 17:04
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: Rafał G2 » pn lut 20, 2006 22:24

Przeczyść i nasmaruj styki od czujników i zaciśnij bardziej konektorki...(czasami jak przewodzenie jest zbyt słabe to zmienia się rezystancja robocza co wpływa na nieprawidłowy pomiar) Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » pn lut 20, 2006 22:48

gdzie te czujniki sa?? a wogle ile ich jest??



promo211
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: śr sty 18, 2006 20:41
Lokalizacja: podlaskie

Post autor: promo211 » wt lut 21, 2006 18:04

Witam
zmień olej na Castrol GTX HIGH Mileage15w-40 o jakości SL/CF A3/B3 i napewno
to pomoże.Przestań się bawić w "olej typu LOTOS"po prostu je OLEJ wielkim.........
Miałem taki sam przypadek w moim goferze pomogło :okej:
a jeśli ktoś mi powie dlaczego nie"lotos"otóż niech zrobi sobie proste doświadczenie;
na cienką blaszkę upuść kroplę lotosa i obok taką samą kroplę castrola równomiernie
podgrzej zapalniczką blaszkę z kroplami oleju zobaczysz wtedy zachowanie się oleju
na pewno kropla Lotosa się rozpłynie a Castrol zostanie w kropelce i tutaj jest cały
pies pogrzebany :pub:
Pozdrawiam Przemek


...

pustulka82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: śr lut 01, 2006 17:57
Lokalizacja: Sędziszów
Kontakt:

czujniki sa..

Post autor: pustulka82 » wt lut 21, 2006 20:14

czujniki są dwa przy filtrze oleju.pozdro



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » wt lut 21, 2006 22:25

pustulka82 pisze:czujniki są dwa przy filtrze oleju.pozdro
Dwa przy filtrze to sa jesli ktos ma MFA...
A i tak tylko jeden jest do cisnienia oleju (ten od strony kierowcy, z prawej strony patrzac stojac przed autem) drugi jest do teperatury oleju...
Prawdopodobnie masz jeden przy filtrze i jeden wglowicy...


[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...

anna
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pt lut 17, 2006 10:41
Lokalizacja: batorz

Post autor: anna » śr lut 22, 2006 10:35

mam ten sam problem z golfem III 1.8 przed zima wymieniłam olej na Castrol gtx, pasek, rolke napinacza , fitrl oleju . po rozgrzaniu samochodu konktrolka cisnienia oleju pipczy, tu na forum uzyskałam odpowiedż że to wina zimy i jazdy na któtkich trasach, silnik jedzie na tzw. ssaniu automatycznym i nie zdąży spala dokładnie benzyny i to ona przedostaje sie do oleju przez co spada ciśnienie i kontrolka daje o sobie znać. Fltry Filtrona też są podobno niewłaściwe do golfa, mają za dużą przepustowość co powoduje spadek ciśnienia. Ja tego jeszcze nie sprawdziłam ale takie rady uzyskałam i troche to mnie martwi bo znacy to że przed zimą i po należy wymieniać olej i fitr a kogo na to stać ?



Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » czw lut 23, 2006 20:39

to nie jest wina zimy na pewnonie moze byc to winy albo cisnienia albo czujnikow załozyłem filtr niemiecki a nie filtrona mam gesty olej 15W40 nie jezdze na krotkich trasach a czujnik mi sie włacza tylko przy rozgdzanym silniku i tylko gdy obrotomerz stoi przez chwilke na 2000obr a przy 2100 znika wiec watpie ze to jest wina cisnienia ale co tu wymienic?
NIkt nie moze pomoc



promo211
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: śr sty 18, 2006 20:41
Lokalizacja: podlaskie

Post autor: promo211 » czw lut 23, 2006 20:54

witaj spróbój kupic czujnik cisnienia o mniejszym zakresie czyli nie tam co masz 3,8
tylko na czujnik mniejszy zeby oszukac kompa pewno to tylko błahostka i z silnikiem w porządku jesli sie tak dzieje tylko przy 2 tys bo pompa jak by nie nadążała to raczej w jakims zakresie a nie tylko przy 2 tys takze radze zmienic czujnik i przestanie denerwowac na czujniku jest cecha z cisnieniem i kup po prostu mniejszy
pozdr


...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 492 gości