Witam serdecznie.
Może podpowiecie mi jak podłączyć i gdzie czujnik który zamocowany jest na dole na wylocie chłodnicy, bo zauważyłem że mam odcięty a nigdzie mie ma śladu gdzie go można podczepić.
Samochód to GOLF IV Variant, silnik 1.6 FSI 110 KM. Oznaczenie silnika BAD.
Problem mam następujący: samochód kupiłem w takim stanie jak jest nic nie robiłem wiec tak było od początku.
W chłodnicy po lewej stronie na dole jest skręcony czujnik (pewnie czujnik który powinien sterować pracą wentylatorów), a z niego wychodzą trzy przewody (czerwony, czerwono - czarny, czerwono - biały) i są ucięte i nigdzie nie podłączone. Po załączeniu zapłonu włącza mi się odrazu wentylator po prawej stornie, a w komputerze jest widoczny błąd: 17699 Czujnik temperatury silnika - sygnał za duży brak osprzetu.
Nigdzie nie moge znaleść miejsc gdzie to podłączyć, możecie podpowiedzieć, macie może schemat instalcji elektrycznej do tego modelu, bo te co mam nie pasują.
Dodam że sterownik wentylatorów to: 1J0 919 506 M
taki jak tu http://cn.oemol.com/oem/offerdetail/en_ ... ?keywords=
Możecie coś podpowiedzieć jak to podłączyć?
Pozdrawiam
GAGU
Podłączenie czujnika temperatury w chłodnicy - pomocy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Podłączenie czujnika temperatury w chłodnicy - pomocy
Witam
Nie macie schematu podłączenia do tego silnika?
Może jednak coś podpowiecie?
Pozdrawiam i z góry dziękuje.
Nie macie schematu podłączenia do tego silnika?
Może jednak coś podpowiecie?
Pozdrawiam i z góry dziękuje.
Podłączenie czujnika temperatury w chłodnicy - pomocy
Najprawdopodobniej termo włącznik uległ jakiejś awarii ale nie kończynie i ktoś postanowił spiąć wentylatory na krótko odcinając przewody najprawdopodobniej gdzieś w pobliżu tego termo-włącznika ta wiązka się znajduje lecz najpierw sprawdź poprawne działanie termo włącznika możesz to sprawdzi miernikiem powinien się załączyć pierwszy bieg wentylatora przy ok 93 stopniach drugi dokładnie nie wiem lub jak uda ci się znaleźć te ucięte przewody jak je podłączysz to sprawdź czy wentylatory się załączają po nagrzaniu się silnika chociaż nie wiem jak jest w MKIV ale w MKIII napięcie na termo włącznik podawane jest cały czas niezależnie od tego czy zapłon jest włączony czy nie w MKIV raczej jest tak samo a więc można wnioskować że wiązka od termo włącznika została podpięta pod + po zapłonie czyli pewnie pod jakąś inną wiązkę w komorze silnika na najprawdopodobniej
PozdraVWiam
PozdraVWiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 67 gości