zmiana pompowtrysków

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

witek690
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt cze 22, 2010 16:00
Lokalizacja: Świdnica

zmiana pompowtrysków

Post autor: witek690 » śr sty 12, 2011 20:39

Czy pompowtryski z końcówką BA podejdą do silnika Ajm 115km z literką F mechanik twierdzi że będą dobre proszę o odpowieć.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10573
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

zmiana pompowtrysków

Post autor: doggie » śr sty 12, 2011 23:02

co jest przyczyną wymiany pompowtrysków bo ja uważam że parametry z bloku 013 nie są przesłanką do ich wymiany, zresztą w dziale "diagnostyki" tobie o tym napisałem



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

zmiana pompowtrysków

Post autor: evolution » śr sty 12, 2011 23:16

podejda ale bedziesz musial zrobic wirusa by auto jezdzilo normalnie. bedzie przeslanka by zmienic dmuuchawe:) pamietaj przy tym o wymianie wszytskich niezbednych elementow przy takiej wymianie pompek jak i odpowiednia regulacje by auto mialo wlasciwe korekcje


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

jacops
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob mar 10, 2007 21:38
Lokalizacja: tychy

Re: zmiana pompowtrysków

Post autor: jacops » czw sty 13, 2011 09:04

moim zdaniem mechanik ma racje ja też mam założone pompki BA w silniku AJM i nie mam żadnych problemów auto pali i jeździ bez problemu bipy mam na poziomie 25 także jest ok są różne opinie na ten temat ale nie które są przesadzone pozdrawiam.



Awatar użytkownika
MD2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: pt wrz 04, 2009 19:34
Lokalizacja: śląskie

zmiana pompowtrysków

Post autor: MD2 » czw sty 13, 2011 11:39

a jakie moga byc nastepstwa jezdzenia autem z wysokim BIP?? wyzsze spalanie?? lejący wtrysk ? - to mozliwość wypalenia dziury w tłoku ale to chyba ekstremalny przypadek.

u mnie na 2 pompce bip wynosi ponad 70, nie wiem czy wymieniac juz czy jezdzic az wywali błąd.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 117 gości