[mk3]czujnik obrotow walu/AGG

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pakob
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 238
Rejestracja: śr cze 01, 2005 14:10

[mk3]czujnik obrotow walu/AGG

Post autor: pakob » ndz lut 19, 2006 01:20

Witam Ile moze kosztowac czujnik obrotow walu korbowego do 2.0/AGG Golf III GTI.Dzis padla przypuszczalna diagnoza niespodziewanego gasniecia mojego Golfa ( jest o tym post na forum) W silniku AGG sa dwa czujniki halotronowe - jeden w ap.zaplonowym i drugi czujnik obrotow walu korbowego (czy to ten przykrecony do bloku?) Jakie macie zdanie na ten temat?
Ostatnio zmieniony ndz lut 19, 2006 13:21 przez pakob, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » ndz lut 19, 2006 02:29

tak w bloku jest czujnik polozenia walu.. mi padl ostatnio.. ale wtdy auto mi w ogole nie odpalo bo gubi iskre.. a jak to wykryles? mam andzieje ze komuterem! bo tak na oko to wiesz ;).. czyjnik kupilem uzywany.. nie wiem ile nowy.. ale uzywke cenili 1 koles 150zl 2 koles 100zl 3 koles 50 zl ;) tyle ze ja do VRa szukaelm alke nie wiem czy to nie ten sam ...
pzdr


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Re: czujnik obrotow walu/AGG

Post autor: ku_bi » ndz lut 19, 2006 02:31

pakob pisze:Witam Ile moze kosztowac czujnik obrotow walu korbowego do 2.0/AGG Golf III GTI.Dzis padla przypuszczalna diagnoza niespodziewanego gasniecia mojego Golfa ( jest o tym post na forum) W silniku AGG sa dwa czujniki halotronowe - jeden w ap.zaplonowym i drugi czujnik obrotow walu korbowego (czy to ten przykrecony do bloku?) Jakie macie zdanie na ten temat?
W silnikach ady i agg a sa one bardzo podobne mozesz odłaczyc czujnik halotronowy w aparacie zapłonowym i auto bedzie jechac i niezgasnie. głowny impuls daje czujnik impulsu wału korobowego (w bloku silnika). ja mam silnik ady i u mnie równize gasło auto diagnoza był długa stanęło własnie na owym czujniku, po wymianie juz 1,5 roku jest ok :)

kupiłem czujnik hella /produkowany przez siemensa/ który był fabrtycznie montowany. Kosztuje sporo 630 zł. ja kupiłem w hurcie za 400 zł. sa tez tansze zamienniki eps, (ok200) ale kazdymi odradzał mi czujnik tej firmy.



pakob
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 238
Rejestracja: śr cze 01, 2005 14:10

Post autor: pakob » wt lut 21, 2006 22:41

no i mnie dopadlo.U mnie rowniez wymieniono obydwa czujniki - ten w aparacie zaplonowym i ten na bloku.Co ciekawe silnik dawalo sie odpalic na rozne czasowo odcinki - nieraz chodzil 10 minut a drugi raz 30 min.Koszt 2 czujnikow + robocizna 600 zl (oczywiscie czesci nowe choc nie Hella bo ta wali ceny z gorki) Pozdrawiam wszystkich 2-litrowcow i zycze im sprawnych czujnikow bo inaczej to ... :grrr:



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » wt lut 21, 2006 23:36

punkta ku_biemu!!


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Piotro
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 241
Rejestracja: sob paź 30, 2004 02:19
Lokalizacja: S-ce Śląskie
Kontakt:

Post autor: Piotro » wt lut 21, 2006 23:55

ja tez mam problemy z czujnikiem halla. Tylko nie wiem czy mam jeden czy dwa ... mam silnik ABU 1,6 93' czy ktos jest w stanie mi powiedziec ?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 92 gości