AGR składanie po regeneracji turbo, problemy z mechanikiem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
siwysdz
Ma gadane
Ma gadane
Kontakt:

Post autor: siwysdz » sob sty 08, 2011 16:21

Witam, oddałem auto do mechanika na złożenie układu turbo-intercooler. Poprzedni właściciel regenerował turbo gdyż auto zaczęło kopcic na czarno. Mechanik złożył układ, auto nierówno pracowało, więc następnie stwierdził, że należy wymienic pompę olejową którą już wymienił a teraz wyszła sprawa z uszczelką pod głowicą, tłumacząc to typowymi objawami czyli spadek mocy, gubienie płynów. Powiem szczerzę, że nie znam się na tym i kieruję pytanie czy to jakoś wszystko trzyma się kupy czy po prostu jestem ofiarą jakiegoś naciągania? Myślałem, że jeśli auto zaczyna kopcic to powodem może byc zbyt duża dawka paliwa, lejące wtryski, nieszczelność między turbiną , a kolektorem ssącym i tam będą podjęte działania. Mógłbym ktoś rozwiac moje obawy?

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » sob sty 08, 2011 18:03

siwysdz pisze:Mechanik złożył układ, auto nierówno pracowało, więc następnie stwierdził, że należy wymienic pompę olejową którą już wymienił a teraz wyszła sprawa z uszczelką pod głowicą, tłumacząc to typowymi objawami czyli spadek mocy, gubienie płynów.
Aha, czyli pan mechanik naprawia metodą prób i błędów, kosztowna dla klienta a dochodowa dla mechanika :chytry: