nie pali jak jest ciepły
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
nie pali jak jest ciepły
Witam:) mam problem z zapaleniem mojego gofra jak jest ciepły silnik, po rozmowach z mechanikami wymieniliśmy czujnik halla, aparat zapłonowy-opisy aparatu różniły się jedną literą (na starym była N na nowym S) niestety dalej to samo. jak zapodaje mu prąd na kablach to odpali z drobnymi problemami, a na popych pali z "JEDNEGO ZĘBA"Jakiś czas temu miałem ten sam problem ale się uspokoiło a od pewnego czasu to normalnie masakra, sprawdzaliśmy iskrę, pompe paliwa też i tutaj jest niby OK brakło mi już pomysłów co można jeszcze zrobić. Jak ktoś ma jakiś pomysł to proszę o pomoc
- tomek mk2 BDE
- sex cylinder
- Posty: 527
- Rejestracja: śr cze 16, 2010 22:06
- Lokalizacja: Głomno
nie pali jak jest ciepły
nie pali na cieplym tzn.? rozrusznik nie daje rady przekrecic? jezeli na nimnym kreci normalnie i odpala a na cieplym nie daje rady obrucic to wina rozrusznika. cieply silnik ma wieksze sprezanie i rozrusznik nie daje rady obrucic
nie pali jak jest ciepły
rozrusznik kreci normalnie czy zimny czy ciepły , można kręcić aż do wykończenia aku i nie zapali ... a jak go popchne to zapala z miejsca i tak na okrągło z rozrusznika nie a na popych od strzała
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
nie pali jak jest ciepły
żaden mk2 niema takiego czujnika
shadoVW, może zaczniesz od napisania co masz pod maską
shadoVW, może zaczniesz od napisania co masz pod maską
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
nie pali jak jest ciepły
Pod maską jest 1,3 na wielopunktowym wtrysku, tak jak pisałem wcześniej pierwsze odpalenie mróz czy słonce pali na dotyk a kolejne już niestety nie chyba że całkowicie wystygnie
nie pali jak jest ciepły
mechanik stwierdził że nie może go przetestować na komputerze bo nie ma sie gdzie podłączyć . Nie wiem ale chce sprawdzić jeszcze przekazniki z pompy paliwa i wtrysku może to coś wyjaśni
nie pali jak jest ciepły
Mogę się mylić ale przychodzi mi na myśl sonda lambda, przy ciepłym silniku zaczyna pracować i może podaje zbyt bogatą mieszankę, tak samo czujnik temp płynu chłodniczego, na ciepłym silniku może podawać błędne dane do komputera i też będzie zbyt bogata mieszanka zalewająca silnik.
Objawem obu tych rzeczy może być też większe spalanie.
Objawem obu tych rzeczy może być też większe spalanie.
tsmuk
nie pali jak jest ciepły
Myślałem o sondzie ... ale czy jest możliwość jej wyeliminowania bez negatywnych skutków ??? a co do czujnika ... to wymienie i zobaczę co będzie się działo
nie pali jak jest ciepły
Raczej nie da się wyeliminować sondy, ona decyduje o składzie mieszanki paliwowo-powietrznej.
Spróbuj na ciepłym silniku ją odłączyć i sprawdź czy będzie lepiej odpalać, jeśli tak to kwalifikuje się do czyszczenia lub wymiany.
A co do czujnika temp- najlepiej sprawdzić jest miernikiem czy działa poprawnie- w zależności od temp cieczy chłodzącej zmienia się opór między stykami.
Tak mi teraz na myśl przyszło: może masz zaśniedziałe klemy albo słabo ładujący alternator (powinien ładować od 13,5 do ponad14 V).
Piszesz, że na kablach jakoś odpali tak samo na 'popych' może akumulator nie ma dobrego ładowania i podczas pracy silnika więcej prądu z niego uchodzi niż dochodzi.
Spróbuj na ciepłym silniku ją odłączyć i sprawdź czy będzie lepiej odpalać, jeśli tak to kwalifikuje się do czyszczenia lub wymiany.
A co do czujnika temp- najlepiej sprawdzić jest miernikiem czy działa poprawnie- w zależności od temp cieczy chłodzącej zmienia się opór między stykami.
Tak mi teraz na myśl przyszło: może masz zaśniedziałe klemy albo słabo ładujący alternator (powinien ładować od 13,5 do ponad14 V).
Piszesz, że na kablach jakoś odpali tak samo na 'popych' może akumulator nie ma dobrego ładowania i podczas pracy silnika więcej prądu z niego uchodzi niż dochodzi.
tsmuk
nie pali jak jest ciepły
Jeśli akumulator jest kiepski to nie odpali silnika na ciepłym?tsmuk pisze:Tak mi teraz na myśl przyszło: może masz zaśniedziałe klemy albo słabo ładujący alternator (powinien ładować od 13,5 do ponad14 V).
Piszesz, że na kablach jakoś odpali tak samo na 'popych' może akumulator nie ma dobrego ładowania i podczas pracy silnika więcej prądu z niego uchodzi niż dochodzi.
2011-2013 Golf III 1.8 90KM ABS 1992r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości