Silnik JH + głowica z PB - potrzeba regulacja ?

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

cutin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr lis 25, 2009 12:14
Lokalizacja: garaż

Silnik JH + głowica z PB - potrzeba regulacja ?

Post autor: cutin » czw gru 23, 2010 20:27

Witam

Wyczytałem w jakieś serwisówce, że do silników PB oficjalnie nie jest zalecana benzyna bezołowiowa i 95 oktan obniża moc silnika. A ja w swoim silniku JH mam wstawioną głowicę od PB ( większe zawory i ostrzejszy wałek). Zastanawiam się teraz czy powinienem przestawić zapłon albo przeprowadzić inne regulacje.
Ostatnio zmieniony ndz gru 26, 2010 14:03 przez cutin, łącznie zmieniany 1 raz.



cutin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr lis 25, 2009 12:14
Lokalizacja: garaż

Re: Silnik JH + głowica z PB - potrzeba regulacja ?

Post autor: cutin » pt gru 24, 2010 17:30

? ? ?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Silnik JH + głowica z PB - potrzeba regulacja ?

Post autor: Paweł Marek » pt gru 24, 2010 21:10

Sprecyzuj temat. Skąd kto ma wiedzieć na czym polegała przeróbka, jaki wtrysk teraz jest mechaniczny czy elektroniczny


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

cutin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr lis 25, 2009 12:14
Lokalizacja: garaż

Re: Silnik JH + głowica z PB - potrzebna regulacja ?

Post autor: cutin » ndz gru 26, 2010 14:02

Na początku to był czysty JH czyli: wtrysk K-Jetronic + katalizator + sonda lambda. Następnie została wstawiona głowica z silnika PB ( ostry wałek i chyba większe zawory) i tyle.

Szukam po serwisówkach i nie mogę znaleźć np. ile przed GMP ma mieć zapłon silnik PB (JH ma 6 st. przed GMP).



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Silnik JH + głowica z PB - potrzeba regulacja ?

Post autor: Paweł Marek » ndz gru 26, 2010 14:13

Czyli jest głowica od PB a wtryskiwacze mechaniczne gdzie są teraz? W każdym razie te 3 oktany różnicy to taka rezerwa producenta nie musisz się tym martwić, najwyżej cofnąć zapłon na 4-5 stopni zamiast 6. W PB zapłon się cofa sam bo jest w nim czujnik stuków.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości