Czy ma ktoś moze foto jak to ma wygladac po założeniu?
Kupilem uniwersalny na allegro, są silowniki, kabelki, precik, srobki, blaszki ale po rozkręceniu zwątpiłem, wogóle nie wiem gdzie to przykrecić, czy preciki trzeba wygiąć czy jak? Jak to wszystko poskrecać??
Central elektryczny uniwersalny -kupiony z alarmem, lecz jest tylko schenat połaczenia kabelkow, a jak skrecic te preciki z tymi z rygli to nie mam zielonego pojecia w jakim to ma byc położeniu itp...
Centralny uniwesalny - montarz w MK3
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
no niestety fotek nie posiadam
sam montowałem taki central w moim mk3 i powiem ci , ze to nie jest nic trudnego, musisz tylko na spokojnie usiąść do tego , rozłozyc sobie wszystko na dywanie, zobaczyc co do czego i zobaczysz , ze nie ma nic prostrzego
poszukaj dokładnie na forum i innych stronkach , jest o tym sporo
u mnie był tak:
masz siłownik, wkładasz w niego ten długi pręcik (wejdzie ci tylko z jedej strony bo z drugiej jest spaw) dociagasz ten pręcik tak azeby spaw był juz przy siłowniku (dalej nie pójdzie) druga końcówka tego pręciku musi być przykręcona (za pomocą takiego kawałka metalu z 3 śrubami) do pręcika który idzie w drzwiach od zamka do guzika(tzn tego guzika który mozesz sobie wcisnąć w aucie)(u mnie troszke sie nagimnastykowałem zeby to dokręcic-powiedzmy 5 minut) i wtedy ten pręcik od centralnego który kupiłeś musisz powyginać (bo inaczej bedzie chaczyc o inny pręt który idzie od zamka do klamki-w środku), ja uzyłem do tego imadła i młotka
jak juz powyginałem to wywierciłem dziury w drzwiach i przykręciłem bezpośrednio do drzwi siłowniki (bez zadnych tych blach z kompletu)
i tak w skrucie to tyle, pewnie zagmatwane ale moze pomoge
ja tak zrobiłem i działa juz rok
musiałem tylko jeden siłownik zmienic bo mi siadł
pozdrawiam
sam montowałem taki central w moim mk3 i powiem ci , ze to nie jest nic trudnego, musisz tylko na spokojnie usiąść do tego , rozłozyc sobie wszystko na dywanie, zobaczyc co do czego i zobaczysz , ze nie ma nic prostrzego
poszukaj dokładnie na forum i innych stronkach , jest o tym sporo
u mnie był tak:
masz siłownik, wkładasz w niego ten długi pręcik (wejdzie ci tylko z jedej strony bo z drugiej jest spaw) dociagasz ten pręcik tak azeby spaw był juz przy siłowniku (dalej nie pójdzie) druga końcówka tego pręciku musi być przykręcona (za pomocą takiego kawałka metalu z 3 śrubami) do pręcika który idzie w drzwiach od zamka do guzika(tzn tego guzika który mozesz sobie wcisnąć w aucie)(u mnie troszke sie nagimnastykowałem zeby to dokręcic-powiedzmy 5 minut) i wtedy ten pręcik od centralnego który kupiłeś musisz powyginać (bo inaczej bedzie chaczyc o inny pręt który idzie od zamka do klamki-w środku), ja uzyłem do tego imadła i młotka
jak juz powyginałem to wywierciłem dziury w drzwiach i przykręciłem bezpośrednio do drzwi siłowniki (bez zadnych tych blach z kompletu)
i tak w skrucie to tyle, pewnie zagmatwane ale moze pomoge
ja tak zrobiłem i działa juz rok
musiałem tylko jeden siłownik zmienic bo mi siadł
pozdrawiam
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Dodam tylko że w tych siłownikach sa często marne gumki ktore je uszczelniają. Jest to ważne bo zwłaszcza jak do mastera dostanie sie woda do klapa. U mnie te gumki wytrzymały tylko dwa lata. Potem musiałem mastera rozebrać i czyścić, i dałem mu coś w rodzaju daszka z zakrętki plastykowej żeby na niego woda nie kapała. Potem 6 lat to działało jak nalezy i działa nadal.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Ma gadane
- Posty: 215
- Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:20
- Lokalizacja: Warszawa - Bródno
- Kontakt:
ja juz 2 lata od zalozenia i dziala jak nalezy, generalnie to nic nie wiercilem, mialem jakies gotowe otwory do centrala tylko te prety troszke musialem dogiac. heh bez zdjec nie da sie dokladnie opisac. chyba ze sie komus uda:) w kazdym razie jak sie za to zabierzesz i ogarniasz troche tego typu prace to zrobisz to spokojnie.
Inne auto z grupy VAG
___________________________________
___________________________________
PawełMarekTy to masz głowe
szkoda , ze wczesniej o tym nie słyszałem bo własnie z powodu uszkodzonej gumy wysiadł mi siłownik (tzn moze nie wysiadł tak do końca bo troche działa i wystarczy go pewnie przeczyścic , miałem jednak dwa w zapasie i odrazu wstawiłem nowy)
mogłem przy zakładaniu nowego zrobić tak jak u ciebie
szkoda , ze wczesniej o tym nie słyszałem bo własnie z powodu uszkodzonej gumy wysiadł mi siłownik (tzn moze nie wysiadł tak do końca bo troche działa i wystarczy go pewnie przeczyścic , miałem jednak dwa w zapasie i odrazu wstawiłem nowy)
mogłem przy zakładaniu nowego zrobić tak jak u ciebie
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
ja też wcześniej nie słyszałem i dlatego potem musiałem kombinować. Ale może kogoś ta porada na przyszłość uwolni od kłopotów pozdrawiam.adamo122 pisze:szkoda , ze wczesniej o tym nie słyszałem
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 344 gości