[mk3]Sprzęgło czy linka ??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

drodmar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt lut 14, 2006 17:44
Lokalizacja: Wrocław

[mk3]Sprzęgło czy linka ??

Post autor: drodmar » wt lut 14, 2006 18:07

Witam . Od dłuższego czasu mam taki problem, że gdy zmieniam bieg i wciskam gaz to nabiera obrotów ale nie przyspiesza. Na jedynce nie mam tego problemu ale na wyższych biegach zdaża się to często. Nie miałbym wątpliwości że to sprzęgło gdyby zdażało się to za każdym razem ,ale to niekiedy się nie zdaża . Niekiedy autko idzie jak po sznurku na każdym biegu ale znacznie częściej ślizga mi się na obrotach. A niekiedy jest jeszcze tak że jak go przycisnę to się ślizgnie wtedy puszczam gaz i wbijam go ponownie i wtedy idzie aż miło. Co to może być?? A jeżeli to sprzęgło to czy muszę wymieniać całe?? ( komplet do mojego autka kosztuje coś koło 550 zł + jakieś 250 za robociznę )Może wystarczy np wymienić tarczę albo dociska albo łożysko??
Ostatnio zmieniony wt lut 14, 2006 23:30 przez drodmar, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32769
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » wt lut 14, 2006 18:11

Wymieniaj od razu komplet - nie bedziesz musiał rozbierac znow za kilka(nascie) tysięcy km. Ja tez myslałem ze starczy poprawienie linki - wytrzymało tydzien i dzis znow zaczeło sie slizgac :( Wiec musze znow zaczac kopac na allegro :(


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt lut 14, 2006 18:18

W moim Vento musiałem zmieniać przyz przebiegu 160 tys. Z braku kasy zmieniłem samą tarczę. Za to kupiłem tarczę lepszej firmy (nie pamiętam już jakiej), bo całe komplety w tej cenie ok 550 zł zdaniem mojego mechanika nie były od najlpeszego producenta. Teraz auto ma 250 000 i wszystko gra. Ponoć trza zmieniac tarczę szybko jak tylko zacznie ślizgać żeby jakieś wyłażące z niej nity czy coś nie porysowały reszty.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » wt lut 14, 2006 21:30

Jak masz mało kasy to tylko tarcze wymień pod warunkiem że docisk będzie ok.Jeżeli nie to cały komplet.Jak już będziesz miał zwaloną skrzynię to niech Ci mechanik sprawdzi odrazu simering na wale czy Ci niecieknie bo odrazu by go mógł wymienic za jednym podejściem.Pozdrawiam



Dominik107
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 20:43
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Dominik107 » śr lut 15, 2006 02:27

Ja mialem tak samo i poczekalem do konca. Po czym okazalo sie ze samoregulacja w lince sprzegla byla uszkodzona to powodowalo ze tarcza sie slizgala. Ale wymienilem rowniez tylko tarcze bo docisk byl ok i oczywiscie linke sprzegla tez. Teraz autko chodzi znowu jak przedtem:) Wiec lepiej wczesniej to sprawdzic bo pozniej mozebyc za pozno i wtedy dopiero bedzie kosztowalo a koszt zimmeringu to chyba 8-9 zl wiec wymienilem prowizorycznie zebym nie mial niespodzianki za pol roku. Powodzenia



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 505 gości