Witam,
ostatnio zauważyłem że mam problem z wolnymi obrotami, ze względu na zimę jaka obecnie panuje zawsze przed jazdą zapalam silnik i zabieram się za odśnieżanie auta. I tu pojawia się problem, mianowicie auto odpala bez żadnych problemów, po rozruchu wchodzi na wyższe obroty koło 1,1tyś. obr/min i w miarę nagrzania obroty spadają do 900obr/min, ale po pewnym czasie (około 1-2min) obroty spadają jeszcze niżej, aż auto gaśnie. Gdy zauważę, że auto ma za niskie obroty i go przegazuje delikatnie to obroty znowu stoją na poziomie 900 po czym znowu po chwili spadają niżej i auto gaśnie. Jak zrobiłem test tzn jeździłem autem normalnie po mieście (światła, korki itp.) to auto nie zgasło ani razu i falowań obrotów też nie odczułem żadnych (w krótkich przedziałach czasowych obroty stoją na 900 jak drut). Dodam, że auto posiada gaz i po przełączeniu z benzyny na gaz auto trzyma 900obr/min bez żadnego problemu - nie gaśnie po pewnym czasie.
gaśnie na wolnych - w szczególnych przypadkach..
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Lukasz_mk2
- Forum Master
- Posty: 1300
- Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
- Lokalizacja: Kraków
- Lukasz_mk2
- Forum Master
- Posty: 1300
- Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
- Lokalizacja: Kraków
gaśnie na wolnych - w szczególnych przypadkach..
a jak to sprawdzić nie wymieniając wszystkiego po kolei?
gaśnie na wolnych - w szczególnych przypadkach..
podlaczyc VAG-a sprawdzic sonde( ew kupic http://allegro.pl/interfejs-diagnostycz ... 05616.html" onclick="window.open(this.href);return false; podlaczyc pod lapa odpalic program odpowiedni i sam mozesz diagnozowc niektore rzeczy dobra sprawa bo niektórzy mechanicy zycza za samo podlaczenie 50zł. sam zamierzam kupic hee bo sie przyda napewno, koszt z przesylka nie duzy) , silniczek ja mialem mozliwosc podmienienia na szrocie a czujnik temp.mechanik mi sprawdzal.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości