Witam specjalistów:) Mam następujący problem: zauważyłem bicie koła zębatego wałka rozrządu w swojej golfinie. Zaniepokoiło mnie to ponieważ jeszcze trochę i będę wymieniał rozrząd i wiadomo, że takie bicie nie wróży nic dobrego?:( O biciu koła pasowego na wale w TDI słyszałem i sporo na ten temat czytałem ale na kole pasowym wałka rozrządu?-dziwne?
Dodam, że ostatnio miałem ustawianą synchronizacje wałka i tak się zastanawiam czy czasmi nierównomierne dokręcenie tych 3 śrub na kole może być tego przyczyną?? czy też krzywy wałek rozrzą.??
Bicie kała zębatego wałka rozrządu.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
Bicie kała zębatego wałka rozrządu.
To zmień koło, ale podejrzewam że to będzie wina wałka. Na jakiej podstawie podejrzewasz bicie ???
Bicie kała zębatego wałka rozrządu.
to koło jest zbudowane wraz z tłumikiem drgań w postaci gumy ktora sie psuje ze starosci zmien kolo i powinno byc ok
Re: Bicie kała zębatego wałka rozrządu.
Ma lekkie bicie na boki. Zdjąłem osłonę i na wolnych obrotach to widać. Mam pytanie, bo ustawiałem synchronizację rozrządu i może być tak, że te 3 śruby są za mocno dokręcone? Czy da coć regulacja, mam na mysli słabsze lub mocniejsze dokręcenie danej śrubi? A czy może się coś stać jak to na razie tak zostawię?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości