problem z tdi pompowtrysk
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
problem z tdi pompowtrysk
mam mały problem mam golfa 3 z silnikiem od MK4 1.9 TDI ASZ z 170 km jechałem do dani i na trasie mi Turbina przestała chodzic wyłaczyłem silnik poczekałem jakies 2 godziny i zaczeła chodzic ale juz nie ma takiego cisnienia na turbinie przed wyjazdem miałem jakies 1,8 do 2 bara teraz ona pompuje do 2 i momentalnie redukuje do 1,5 co to moze byc ?
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
problem z tdi pompowtrysk
trubo seryjne od ASZ na 1,8 - 2 bary? gratuluje
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
problem z tdi pompowtrysk
euglen, to wtedy te "2" bary to za malo jak na serie ASZ
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
problem z tdi pompowtrysk
ktosci zrobil auto (chip) na zapieczonych kierownicach i po zbutowaniu puscily... turbo do roboty i soft do poprawki
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
problem z tdi pompowtrysk
kolego evolution możesz mi to napisac zeby zrozumial , turbina chodzi po powera ma
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
problem z tdi pompowtrysk
vwmuzeum, kolego turbo od ASZta nie powinna ladowac 2 bar bo sie szybko skonczy
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
problem z tdi pompowtrysk
vwmuzeum, chodzi o to ze miales auto nisprawne bo nie powinno turbo dmuchac 2 bar , wiec miales zapieczone kierownice, zrobil ktos przy tej usterce softa( lub tylko wgral gotowca) . ty przeganiajac auto wywolales lekkie odblokowanie kierownic, bo tna sie dalej jesli masz taki everboost. wiec masz do naprawy/wymiany turbo i do poprawki soft
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
problem z tdi pompowtrysk
evolution turbina dalej działa i dmucha normalnie jak nie cisne auto na wysokie obroty
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 39 gości