Stuki powyżej 3tyś obr. VR6

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Zielek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: ndz maja 23, 2010 15:51
Lokalizacja: Leszczyny
Kontakt:

Stuki powyżej 3tyś obr. VR6

Post autor: Zielek » pt paź 29, 2010 18:28

Witam, mam problem z moją vr6 jak w temacie stuka, tyrkocze po przekroczeniu 3tyś obr. na każdym biegu:( nie dawno była robiona głowica tz planowanie docieranie zworów nowe gumki prowadnice oraz zostały wymienione wszystkie szklanki.... sprzegło nowe (tarcza docisk i łożysko) nowy rozrząd łancuchy + slizgi i napinacze... Jeśli ma ktos jakis pomysł prosze o podpowiec:) jak sprawdzałem po sciągnięciu miski wał to na panewkach też nie było widac luzów;/ :crazy:



Awatar użytkownika
OLI88
Grupa Świętokrzyska
Grupa Świętokrzyska
Posty: 865
Rejestracja: śr sie 22, 2007 14:38
Lokalizacja: okolice kielc
Kontakt:

Stuki powyżej 3tyś obr. VR6

Post autor: OLI88 » pt paź 29, 2010 19:07

u mnie tak stukalo jak panewke łapalo :grrr:
glosne to stukanie?
efekt koncowy mojego stukania byl taki
Obrazek


Obrazek

Awatar użytkownika
Zielek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: ndz maja 23, 2010 15:51
Lokalizacja: Leszczyny
Kontakt:

Stuki powyżej 3tyś obr. VR6

Post autor: Zielek » pt paź 29, 2010 22:21

Własnie mi się coś podziało na ostro:( zaczło trzaskac ciśnienie oleju mi się oświeciło.... ściagłem go teraz do garazu i strasznie stuka tylko ze gdzies pod przepustnica od kanału czyli miski nie słychac zalatuje mi to na tuleje na tłoku:( nie wiem co z nim teraz zrobic głowicy już za bardzo nie moge sciagac bo była juz planowana pare razy... a niewiem czy dam rade wyciagnac tloki bez sciagania glowicy


Obrazek

Awatar użytkownika
Zielek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: ndz maja 23, 2010 15:51
Lokalizacja: Leszczyny
Kontakt:

Stuki powyżej 3tyś obr. VR6

Post autor: Zielek » sob paź 30, 2010 12:17

ok temat prawie zamkniety;/ panewka na wale... mam małe pytanko czy trzeba robic szlif wału???? panewki niby sie przykleily do wału a obracało sie na korbie wał niby niema zadnych duzych rys jest gładki...


Obrazek

Awatar użytkownika
Piotrek 2711
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: czw kwie 08, 2010 00:51
Lokalizacja: Brzeg

Stuki powyżej 3tyś obr. VR6

Post autor: Piotrek 2711 » ndz paź 31, 2010 21:02

Trzeba ja robiłem tak samo po obróceniu panewki założyłem nominał i nic to niedało zaraz spowrotem sie obróciła i :ass: Ponoć od takiego walenia korbowodu trzeba go prostować bo sie rozklepuje. Lepiej dać wał i korby do regeneracji. Ja zaregeneracjie wału dałem 160 zeta z korbami i koszt nowych panewek uszczelniaczy na wał olej i filtry to ok 600 zł i oczywiście sam robie ale to w przypadku golfa 1.6 niewiem jakie beda w przypadku vr6 ale myśle że tak strasznie wieksze niebedą.


I LOVE MK3

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 116 gości