Alternator z 90A na 120A MK4 TDI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- sebastian1901
- Gadatliwa bestia
- Posty: 695
- Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
- Lokalizacja: CzęstochoVWa
- Auto: Octavia I 1.8T RS
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
Alternator z 90A na 120A MK4 TDI
Sprzęgło alternatora w moim MK4 TDI popiskuje i niedoładowywuje mi przez to aku. Mam możliwość zakupić cały alternator w bdb stanie w dobrej cenie tyle że 120A a u mnie jest 90A.
Jakie konsekwencje będzie miała taka zamiana ?
Jakie konsekwencje będzie miała taka zamiana ?
Sebastian
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Alternator z 90A na 120A MK4 TDI
Żadne złe, alternator nie wytworzy więcej prądu niż potrzeba dla auta, pod warunkiem że jest sprawny.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Alternator z 90A na 120A MK4 TDI
może być tylko lepiej...jeżeli masz np prądożerne audiosebastian1901 pisze:Jakie konsekwencje będzie miała taka zamiana ?
Alternator z 90A na 120A MK4 TDI
A czy zmieniając alternator z 90A na 120A trzeba zmienić kabel łączący alternator z akumlatorem ?
Napewno wiem ze trzeba zmienić pierwszy od strony klemy + aku bezpiecznik ze 110A na 150A. 110A mam przy altku 90A. Kumpel w Ibizie ma alternator 120A i już ma wtedy bezpiecznik 150A.
Napewno wiem ze trzeba zmienić pierwszy od strony klemy + aku bezpiecznik ze 110A na 150A. 110A mam przy altku 90A. Kumpel w Ibizie ma alternator 120A i już ma wtedy bezpiecznik 150A.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Alternator z 90A na 120A MK4 TDI
wiązek alternatora jest pełno w zależności od silnika i wyposażenia, ale podejrzewam że główny przewód jest wszędzie taki sam...bo masowe kable nie występowały w różnych wersjach a prąd przecież płynie taki sam po kablu minusowym jak plusowym...
Ja u siebie nic nie zmieniałem, nawet bezpiecznika...ale jak ten 110A się spali to wadzę 150A
Ja u siebie nic nie zmieniałem, nawet bezpiecznika...ale jak ten 110A się spali to wadzę 150A
Re: Alternator z 90A na 120A MK4 TDI
Qto pisze:wiązek alternatora jest pełno w zależności od silnika i wyposażenia, ale podejrzewam że główny przewód jest wszędzie taki sam...bo masowe kable nie występowały w różnych wersjach a prąd przecież płynie taki sam po kablu minusowym jak plusowym...
Ja u siebie nic nie zmieniałem, nawet bezpiecznika...ale jak ten 110A się spali to wadzę 150A
Wiec rozumie ze Ty u siebie przewodów nie zmieniałeś ? Wydaje mi sie ze kabel Plusowy nie dawali do kazdego auta inny...
Jaki masz silnik u siebie ? Kupowałeś alternator 120A używkę czy regenerowany ? Ile pląciłes i podaj jak mozesz numery 120A ...
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Alternator z 90A na 120A MK4 TDI
Silnik mam w profilu - 1.4 APE. Nie zmieniałem nic oprócz altka, altek nowy (nie VW, Polski zamiennik - akurat miałem pod ręką)...wszystko pasowało P&P
Re: Alternator z 90A na 120A MK4 TDI
Qto pisze:wiązek alternatora jest pełno w zależności od silnika i wyposażenia, ale podejrzewam że główny przewód jest wszędzie taki sam...bo masowe kable nie występowały w różnych wersjach a prąd przecież płynie taki sam po kablu minusowym jak plusowym...
Ja u siebie nic nie zmieniałem, nawet bezpiecznika...ale jak ten 110A się spali to wadzę 150A
A ma ktos numery tego bezpiecznika 150A co trzeba niby zmienic ze 110A wkladajac alternator 120A ? W etka znajduje tylko 110A.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Alternator z 90A na 120A MK4 TDI
PiterEL, N 104 249 06
sprawdziłem na szybko... diesle i V6 mają ten kabel 25mm^2, reszta 16mm^2Qto pisze:wiązek alternatora jest pełno w zależności od silnika i wyposażenia, ale podejrzewam że główny przewód jest wszędzie taki sam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 29 gości