Post
autor: Jedras1991 » wt paź 19, 2010 00:15
O g40 trochę się przekonałem, mam w wartburgu.
Silnik nie do zajechania, ale kompresor to pomyłka, jest delikatny jak jajko, do tego ciągle cieknie olej. Aktualnie pracuję nad montażem turbawki gt25. Silnik dół po kapitalce, głowica tylko splanowana (docelowo ma być 16v) i przy 0.5bara smaży gumę na 2 biegu bez zająknięcia. Jeden spory mankament to skrzynka z gokarta, mega za krótka, w dłuższą trasę męczy jazda ponad 120km/h.
Ja bym aktualnie celował w KR z digi 1 lub pb/pf. 112km z gti naprawdę przyjemnie śmiga i ma tyle samo powera co g40 (150nm) a o wiele mniej obciążone i pięknie się z dołu zbiera, zawsze można podrasować co nieco. Kolejna zaleta łątwa dostępność części i ich cena (przystępna) za śrubę pokrywy zaworów do g40 dałem 68zł w ASO, pokrywa rozrządu nowa w ASO górna zewnętrzna 280zł krzyknęli (dlatego śmiga bez) do golfa taka pokrywa około 25zł.
Mam też polo GT oryginał lekko dłubnięte 3F. Może org silnik chcesz pomodzić?
Jak coś chętnie służę radą.