spalanie + rozrząd

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
rękawek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: śr mar 26, 2008 22:10
Lokalizacja: białystok

spalanie + rozrząd

Post autor: rękawek » śr paź 06, 2010 18:32

Koledzy czy po wymianie rozrządu auto może wiecej palic???



Awatar użytkownika
FURMAN TDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: wt paź 27, 2009 19:21
Lokalizacja: zachód

spalanie + rozrząd

Post autor: FURMAN TDI » śr paź 06, 2010 18:35

Jak najbardziej zmiana kąta wtrysku i masz


...zawsze coś

Awatar użytkownika
rękawek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: śr mar 26, 2008 22:10
Lokalizacja: białystok

spalanie + rozrząd

Post autor: rękawek » śr paź 06, 2010 18:42

kąt wtrysku poprawiamy vagiem jak rozumiem!!!??



Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

spalanie + rozrząd

Post autor: Łuki_79 » śr paź 06, 2010 19:32

rękawek pisze:kąt wtrysku poprawiamy vagiem jak rozumiem!!!??
Sprawdzamy :grin: . U ciebie sprawdza się synchronizację wałków - rozrządu oraz wału korbowego Vag => Select => 01-Engine => 08-Meas.Blocks => grupa 004,pole 4 a reguluje się na kole zębatym wałka rozrządu.


Obrazek

Awatar użytkownika
rękawek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: śr mar 26, 2008 22:10
Lokalizacja: białystok

spalanie + rozrząd

Post autor: rękawek » śr paź 06, 2010 19:39

dzieki kolego!!!



Awatar użytkownika
rękawek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: śr mar 26, 2008 22:10
Lokalizacja: białystok

spalanie + rozrząd

Post autor: rękawek » śr paź 06, 2010 19:55

a jaka wartośc jest prawidłowa



Awatar użytkownika
gatokane
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: sob paź 31, 2009 22:37
Lokalizacja: Przemysl

spalanie + rozrząd

Post autor: gatokane » śr paź 06, 2010 20:32

Powinno być 0,0 czasem małe skoki do +- 0,5



Awatar użytkownika
rękawek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: śr mar 26, 2008 22:10
Lokalizacja: białystok

Re: spalanie + rozrząd

Post autor: rękawek » pt paź 08, 2010 20:30

koledzy a można kąt wtrysku zdiagnozowac polskim vagiem 4.9 ??? a jezeki tak to w jaki sposób!!



Awatar użytkownika
gatokane
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: sob paź 31, 2009 22:37
Lokalizacja: Przemysl

spalanie + rozrząd

Post autor: gatokane » sob paź 09, 2010 12:17

Tak samo jak w 311 -ce wybierasz silnik potem blok wartosci mierzonych i grupa 004 i będziesz miał rubryke z kątem a regulacja tak jak napisał kolega wyżej



Awatar użytkownika
rękawek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: śr mar 26, 2008 22:10
Lokalizacja: białystok

Re: spalanie + rozrząd

Post autor: rękawek » ndz paź 10, 2010 10:46

koledzy czy kąt wtrysku morze miec asz 136 czy ja zle sprawdzam!???



perki
...
...
Posty: 2363
Rejestracja: wt gru 09, 2008 10:18
Lokalizacja: Zagłębie

Re: spalanie + rozrząd

Post autor: perki » ndz paź 10, 2010 11:18

rękawek pisze:koledzy czy kąt wtrysku morze miec asz 136 czy ja zle sprawdzam!???
moze.. ja mialem 120 w ahf :helm:



Awatar użytkownika
rękawek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: śr mar 26, 2008 22:10
Lokalizacja: białystok

Re: spalanie + rozrząd

Post autor: rękawek » ndz paź 10, 2010 11:42

a czy przy takiej rozbieżności da się to na kole przestawic czy trzeba pasek przestawic!???



perki
...
...
Posty: 2363
Rejestracja: wt gru 09, 2008 10:18
Lokalizacja: Zagłębie

Re: spalanie + rozrząd

Post autor: perki » ndz paź 10, 2010 11:48

rękawek pisze:a czy przy takiej rozbieżności da się to na kole przestawic czy trzeba pasek przestawic!???

u mnie na kole przestawiali . z tego co pamietam to z 120 do 50 to milimetrowe sprawy na pompie



Awatar użytkownika
gatokane
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: sob paź 31, 2009 22:37
Lokalizacja: Przemysl

spalanie + rozrząd

Post autor: gatokane » ndz paź 10, 2010 13:53

W twoim przypadku sprawdzając tak jak opisane wyżej tylko na końcu grupa 000 i tam w drugiej rubryce masz wartosci , u ciebie powinno się miescić miedzy 113-133 i jeżeli to co podałeś dotyczy tego parametru to masz poza normą i oczywiście sprawdzasz na silniku 90 stopni. Regulacja na kole tak jak napisali koledzy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 194 gości