Witajcie,
wczoraj podczas podróży około 100km zapaliła się kontrolka żółta NR1, w książce serwisowej napisali:
Jeżeli pali się właśnie ta żółta kontrolka na stałe to jest to niby problem z sondą lambda i spalinami.
Samochód zostawiliśmy na całą noc, dzisiaj po odpaleniu dalej to samo.
Czy można to jakoś sprawdzić albo coś zrobić, żeby przestała się palić?
Autko jest z 2004 roku, silnik 1.6 FSI, 115KM, przejechane ma około 85 tys.
Czy tam jest stare złącze aby podłączyć do komputera? OBD? Jeżeli tak to gdzie go szukać, jeżeli nie to jaki kabel potrzebuje i gdzie szukać wtyczki.
Czy w ogole da się skasować błąd przez VAGa?
Prosze o jakąkolwiek pomoc.
pozdrawiam i dzieki z góry...
Zapaliła się kontrola żółta (sonda lambda)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Zapaliła się kontrola żółta (sonda lambda)
______________
Aktualnie: MK4 Bora 1.6 16V
Poprzedni: MK3 - german style - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=336013
Grafik / projektowanie serwisów www
www.mariuszkunc.pl | kompleksowe strony www, grafika projektowa, identyfikacja wizualna
Aktualnie: MK4 Bora 1.6 16V
Poprzedni: MK3 - german style - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=336013
Grafik / projektowanie serwisów www
www.mariuszkunc.pl | kompleksowe strony www, grafika projektowa, identyfikacja wizualna
- Przemo440
- Forum Master
- Posty: 1971
- Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
- Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
- Kontakt:
Zapaliła się kontrola żółta (sonda lambda)
takmeiker pisze:Czy w ogole da się skasować błąd przez VAGa?
obd II wtyczka pod kolumną kierownicy, kabel najlepiej na usbmeiker pisze:Czy tam jest stare złącze aby podłączyć do komputera? OBD? Jeżeli tak to gdzie go szukać, jeżeli nie to jaki kabel potrzebuje i gdzie szukać wtyczki.
odpytasz błedy i bedziesz wiedział co go boli, dać sie da usunąć przyczynemeiker pisze:Czy można to jakoś sprawdzić albo coś zrobić, żeby przestała się palić?
- Przemo440
- Forum Master
- Posty: 1971
- Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
- Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
- Kontakt:
Zapaliła się kontrola żółta (sonda lambda)
wrócc mk IV czy V ??meiker pisze:Autko jest z 2004 roku, silnik 1.6 FSI, 115KM, przejechane ma około 85 tys.
Zapaliła się kontrola żółta (sonda lambda)
MK V
podłączony został do komputera, było par błędów i udało sie skasować,
kontrolka zniknęła,
jedyne co zostało to pokazuje się walnięty czujnik wzmocnienia siły hamowania g294 ale chodzi chyba o:
Czujnik podciśnieniowy znajdujący się między kolektorem ssącym a serwo. G294
Wiem, ze w serwisie chcą 194zł, musze zaliczkę wpłacic bo musza sprowadzic, ehh...musze jeszcze poszukac gdzies indzej bo zanim tam pojade.
pozdrawiam
podłączony został do komputera, było par błędów i udało sie skasować,
kontrolka zniknęła,
jedyne co zostało to pokazuje się walnięty czujnik wzmocnienia siły hamowania g294 ale chodzi chyba o:
Czujnik podciśnieniowy znajdujący się między kolektorem ssącym a serwo. G294
Wiem, ze w serwisie chcą 194zł, musze zaliczkę wpłacic bo musza sprowadzic, ehh...musze jeszcze poszukac gdzies indzej bo zanim tam pojade.
pozdrawiam
______________
Aktualnie: MK4 Bora 1.6 16V
Poprzedni: MK3 - german style - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=336013
Grafik / projektowanie serwisów www
www.mariuszkunc.pl | kompleksowe strony www, grafika projektowa, identyfikacja wizualna
Aktualnie: MK4 Bora 1.6 16V
Poprzedni: MK3 - german style - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=336013
Grafik / projektowanie serwisów www
www.mariuszkunc.pl | kompleksowe strony www, grafika projektowa, identyfikacja wizualna
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości