MK4 ASZ+ vs Honda Civic Type R (2 gen.)
MK4 ASZ+ vs Honda Civic Type R (2 gen.)
Światła, ja pierwszy przed przejściem dla pieszych na lewym pasie Hanka za mną. Przed nami 2 pasy w tym samym kierunku. Zielone, szybko wyskakujemy, Honda na ogonie i odbija na prawy pas. Tak do 3-go biegu zbliża się i próbuje zrównywać... na 4 biegu daję swojemu do odcięcia i gość przestaje niwelować różnicę... jakieś 5m za mną przeskakuje z powrotem na mój pas. Biorąc pod uwagę, że moje auto ma 165PS a ta Hanka pewnie z 200 w benzynie to uznaję za killa, bo miał jeszcze miejsce żeby mnie łyknąć (gdyby lepiej ogarniał/ bądź miał coś mocniejszego). A to wszystko na odcinku który dla diesla jest przyjaźniejszy bo ok. 500m.
Ostatnio zmieniony czw wrz 30, 2010 07:29 przez mikew_86, łącznie zmieniany 1 raz.
MK4 ASZ+ vs Honda Type R (2 gen.)
chodzi Ci o Accorda Type R?mikew_86 pisze:Biorąc pod uwagę, że moje auto ma 165PS a ta Hanka pewnie z 200 w benzynie
MK4 ASZ+ vs Honda Type R (2 gen.)
Przecież Civici Type R VII i VII gen. mają 2.0 200 kM.mepha pisze:chodzi Ci o Accorda Type R?
MK4 ASZ+ vs Honda Type R (2 gen.)
no maja ale kolega nie sprecyzował dokładnie o jaką hondę mu chodziło w każdym bądź razie obie hondy i accord i civic w wersjach Type R ładnie się zbierają tylko trzeba umieć wykorzystać potencjał tych silników i na pewno są ciężkimi przeciwnikamiYuri pisze:Przecież Civici Type R VII i VII gen. mają 2.0 200 kM.
-
- Użytkownik
- Posty: 453
- Rejestracja: sob sty 19, 2008 15:59
- Lokalizacja: Otwock
MK4 ASZ+ vs Honda Type R (2 gen.)
Albo do był tylko pakiet, bo nie sadze zebyc dał rade prawdziwej Type R, jednak masz ciut przy mało kuników....mepha pisze:Type R ładnie się zbierają tylko trzeba umieć wykorzystać potencjał tych silników i na pewno są ciężkimi przeciwnikami
MK4 ASZ+ vs Honda Type R (2 gen.)
mikew_86, hehe takie tematy VW vs Honda sa bardzo bardzo bardzo niebezpieczne na naszym forum Ogolnie ładnie Ci sie to zbiera trzeba załadowac turbo z arl i fmic
MK4 ASZ+ vs Honda Type R (2 gen.)
Jak by nie patrzył z oryginalnym Type -R było by ciężko ale kto wie
MK4 ASZ+ vs Honda Type R (2 gen.)
mogło to być 1.8 lub 2.0 w pakiecie Type R wątpię że dałbyś temu rade trzeba przyznać hondzie że k20 naprawdę dobrze się zawija trzeba było spytać i by było wszystko wiadome
MK4 ASZ+ vs Honda Type R (2 gen.)
To była Civic, już poprawione. Wyglądała jak type R, zbierała się jak benzyna (dynamiczniejszy start), wiadomo że pod maską mu nie siedziałem, ale na pewno miał powyżej 150KM więc sądzę że to był Type R. Nie chcę wszczynać wojny, bo to fajne auto tyle że typek musiał być wydygany, albo nie spodziewał się aż takiego oporu z mojej strony. Jeśli była to zwykła Hanka modzona to w grę wchodzi jeszcze silnik 2.0 VTEC 160KM lub ten sam po jakimś modzie.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Honda_Civic_Type_R" onclick="window.open(this.href);return false;
Taka jak ta szara i kolor dokładnie ten sam, a z tego co się przyjrzałem jak zjeżdżał to nawet chyba takie samo koło.
Akurat nie było gdzie się zatrzymać, ale wiem mniej więcej gdzie gość mieszka (widziałem jak zjeżdżał potem w osiedle) więc jak będę miał okazję to zapytam, a cała akcja na Głębockiej spod świateł przy Carrefourze w kierunku Toruńskiej.bastek016 pisze:mogło to być 1.8 lub 2.0 w pakiecie Type R wątpię że dałbyś temu rade trzeba przyznać hondzie że k20 naprawdę dobrze się zawija trzeba było spytać i by było wszystko wiadome
http://pl.wikipedia.org/wiki/Honda_Civic_Type_R" onclick="window.open(this.href);return false;
Taka jak ta szara i kolor dokładnie ten sam, a z tego co się przyjrzałem jak zjeżdżał to nawet chyba takie samo koło.
MK4 ASZ+ vs Honda Civic Type R (2 gen.)
165 twoich kucy to poważna sprawa nawet dla takiej Hondy zawszywszy na moment obrotowy bo honda to typowa szlifierkamikew_86 pisze:Nie chcę wszczynać wojny, bo to fajne auto tyle że typek musiał być wydygany, albo nie spodziewał się aż takiego oporu z mojej strony.
Re: MK4 ASZ+ vs Honda Type R (2 gen.)
Nom, golfik taki ja twój rzeczywiście ma kopa i killuje dużo aut, ale jakby to był 2.0 VTEC to niestety by cię wciągnął nosem.mikew_86 pisze:to w grę wchodzi jeszcze silnik 2.0 VTEC 160KM lub ten sam po jakimś modzie.
Więc albo to był tylko "Type R style" albo gość nie ogarniał auta. Mimo wszystko gratuluje killu szczególnie że to honda
"Dodatkowa moc czyni cię szybszym na prostych, obniżenie wagi czyni cię szybszym wszędzie..."
MK4 ASZ+ vs Honda Civic Type R (2 gen.)
Dlatego trzeba wkładać Big Turbo i wałek - ja się już co raz bardziej przekonuje, że nawet zmiana na 1749VB nie wystarczy, bo niejednokrotnie powyżej 3200-3300obr auto nie chce jechać.
Nom mikew_86, całkiem przyjemnie.
Ale przyznasz, że jeszcze przyjemniej by było nie pozostawić cienia wątpliwości, które auto jest zdecydowanie szybciejsze, hehe (wstawiaj B-T).
Nom mikew_86, całkiem przyjemnie.
Ale przyznasz, że jeszcze przyjemniej by było nie pozostawić cienia wątpliwości, które auto jest zdecydowanie szybciejsze, hehe (wstawiaj B-T).
MK4 ASZ+ vs Honda Civic Type R (2 gen.)
tylko należny pamiętać że np silniki hondy są również bardzo podatne na wszelkiego rodzaju modyfikację i trzeba przyznać ze z silnika 2.0 Vtec z Type-r wyciągnięcie np 300KM nie stanowi żadnego poważnego wyzwania gdyż taką moc uzyskują z silników1.6 VTIRal1n pisze:Nom mikew_86, całkiem przyjemnie.
Ale przyznasz, że jeszcze przyjemniej by było nie pozostawić cienia wątpliwości, które auto jest zdecydowanie szybciejsze, hehe (wstawiaj B-T).
MK4 ASZ+ vs Honda Civic Type R (2 gen.)
mepha, Nie znam się na Hondach. Nie interesuje się po prostu japońcami. Uważam tylko, że 270PS w 1.9TDI (poważniejsze modyfikacje) jest już aż nadto.
1.6VTI Non aspirated 300PS? Bez turbo?
1.6VTI Non aspirated 300PS? Bez turbo?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości