Przy wolnej jeździe stuka. Dużo rzeczy sprawdzone
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Przy wolnej jeździe stuka. Dużo rzeczy sprawdzone
sprawdź tuleje na wahaczu tą z tyłu, prawdopodobnie guma jest mocno zużyta i stuka, czy przy ruszaniu też tak się dzieje?
MaciU
- proinstalnet
- Ma gadane
- Posty: 195
- Rejestracja: czw mar 26, 2009 12:29
- Lokalizacja: Suwałki
Przy wolnej jeździe stuka. Dużo rzeczy sprawdzone
sprawdz poduszki amortyzatora jak sa wybite to takie sa oznaki
- proinstalnet
- Ma gadane
- Posty: 195
- Rejestracja: czw mar 26, 2009 12:29
- Lokalizacja: Suwałki
Przy wolnej jeździe stuka. Dużo rzeczy sprawdzone
tak mozna podnies na lewarek auto i pociagaj sprezyna do przodu i do tyłu jezeli jest luz sprawa rozwiazana
Re: Przy wolnej jeździe stuka. Dużo rzeczy sprawdzone
spróbuj ściągnąć gumowe osłony pod pokrywą silnika i sprawdź czy poduszka nie jest wybita (krzywa lub za wysoko wystaje)HASAN_SAS pisze:Można to sprawdzić beż ściągania amortyzatorów?proinstalnet pisze:sprawdz poduszki amortyzatora jak sa wybite to takie sa oznaki
MaciU
- proinstalnet
- Ma gadane
- Posty: 195
- Rejestracja: czw mar 26, 2009 12:29
- Lokalizacja: Suwałki
Przy wolnej jeździe stuka. Dużo rzeczy sprawdzone
no ewidentnie mało gwintu wystaje odkrec ta srube najlepiej pneumatem a jezeli takiego nie posiadasz to musisz auto podniesc na lewarek zsunac lekko oslone amortyzatora. nastepnie wziac pasek wielorowkowy zawinąc go raz o golen amortyzatora i zacisnac (złapac) kluczem zaciskowym tzw. żaba wtedy trzymajac za golen amortyzatora probowac odkrecic nastepnie trzeba zdjac ta taka duza metalowa podkladke a pod nia bedzie sruba t ta smieszna nakretke wlasnie trzeba dokrecic tyle ze na opuszczonym aucie . Nastepnym krokiem bedzie poskladanie tego w odwrotnej kolejnosci:) mam nadzieje ze pomoglem
-
- Wamia Mazury
- Posty: 1250
- Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
- Auto: Golf V
- Silnik: BKC
- Kontakt:
Przy wolnej jeździe stuka. Dużo rzeczy sprawdzone
HASAN_SAS, jak to sprężyna ma luż bo nawet jakby to nie było do końca skręcone to i tak sprężyna siedzi ciasno w kolumnie.
proinstalnet, od przytrzymania trzpienia amortyzatora jest ta dziura od góry na klucz imbusowy a nie żabą po tłoczysku ściskać.
A do dociskania tej nakrętki która jest pod spodem ja używam takiej samoróbki zrobionej z klucza od kół pasuje idealnie
proinstalnet, od przytrzymania trzpienia amortyzatora jest ta dziura od góry na klucz imbusowy a nie żabą po tłoczysku ściskać.
A do dociskania tej nakrętki która jest pod spodem ja używam takiej samoróbki zrobionej z klucza od kół pasuje idealnie
- proinstalnet
- Ma gadane
- Posty: 195
- Rejestracja: czw mar 26, 2009 12:29
- Lokalizacja: Suwałki
Przy wolnej jeździe stuka. Dużo rzeczy sprawdzone
kilkanascie samochodow probwoalem odkrecic tym imbusem jesli Ci sie udalo to to gratuluje w wiekszosci przypadkow klucz ampulowy jest zlamany i zoastaje w srodku. mam swoj warsztat samochodowy robie na prawde duzo aut i nigdy w zyciu tego gniazda na ampul nie uzywalem chyba ze do dokrecenia tej nakretki ponizej. jeszcze raz powtarzam odkrecanie nakretki glownej kielicha z pomoca klucza ampulowego bodajze 6 moze zaznaczam moze skutkowac jego zlamaniem i pozostaniem w srodku gniazda. powodzenia
- Progresywny
- Lubie to!
- Posty: 832
- Rejestracja: wt sty 12, 2010 19:30
- Lokalizacja: Stargard
Przy wolnej jeździe stuka. Dużo rzeczy sprawdzone
A ja bym sprawdził czy spinki na klockach się trzymają Bo jesli wypadły to klocki mogą przy wolnej jezdzie hałasować... aż do momentu kiedy przycisniesz pedał hamulca.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości