Passat B3 VR6 Sterowanie sprzęgła
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Passat B3 VR6 Sterowanie sprzęgła
Witam ! Wymieniłem pompkę sprzęgła ale problem z wpadającym sprzęgłem nie zniknąl...czy przyczyną jest tylko ta pompka czy jeszcze wysprzęglik ? Zamierzam kupić zestaw naprawczy wysprzęglika i proszę o jakieś nakierowanie do tego tematu. Jakiej firmy itp...
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Passat B3 VR6 Sterowanie sprzęgła
Odpowietrzałeś układ?
Trzeba odpowietrzyć pompę,następnie wysprzęglik i znów pompę.
Nie zawracaj sobie gitary regenerowaniem wysprzęglika,bo części chyba nie dostaniesz,a poza tym jak kiedyś przyglądałem się takiemu,to zdaje mi się,że jest nierozbieralny.Nawet ETKA nie przewiduje zestawów naprawczych...
Wysprzęglik nie powinien być drogi w zamienniku.
JBC,to szrot
Trzeba odpowietrzyć pompę,następnie wysprzęglik i znów pompę.
Nie zawracaj sobie gitary regenerowaniem wysprzęglika,bo części chyba nie dostaniesz,a poza tym jak kiedyś przyglądałem się takiemu,to zdaje mi się,że jest nierozbieralny.Nawet ETKA nie przewiduje zestawów naprawczych...
Wysprzęglik nie powinien być drogi w zamienniku.
JBC,to szrot
Passat B3 VR6 Sterowanie sprzęgła
taaak. Już tyle razy że mam dość...heh a zestawy naprawcze do niego są ; ) więc już nie wiem. Muszę coś wymyślic...dzięki za poradę ; )
- Biperr0
- I choose You!
- Posty: 816
- Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 22:55
- Lokalizacja: TarnoVWskie Dziury
- Kontakt:
Passat B3 VR6 Sterowanie sprzęgła
A na pewno dobrze odpowietrzyłeś sprzęgło ? Ja się przez 2 dni zastanawiałem jak to zrobić.
Pedał ci tak z niczego zaczął spadać czy przy tym jak coś wymieniałeś ?
Pedał ci tak z niczego zaczął spadać czy przy tym jak coś wymieniałeś ?
V Były staruszek "pasław" V po zasłużonej i kochanej V "zuzie" mk2 V
Passat B3 VR6 Sterowanie sprzęgła
Ja wracałem passatem z wakacji znad morza praktycznie bez sprzęgła, także wiem coś w temacie. Zestawy naprawcze są bez problemu dostępne w IC. Jeśli dobrze pamiętam ceny to zestaw pompki Ate 15 zł, zestaw wysprzęglika 24zł (lub na odwrót) z tym że są 2 rodzaje wysprzęglików: Ate i Fag. Różnią się średnica tłoka tylko o 0,2mm, więc na oko nie do odróżnienia - trzeba przed zakupem sprawdzić co się ma pod maską. Po wymianie uszczelnień i płynu sprzęgło działa super
Co do odpowietrzania to mój brat wymyslił taki patent: znalazł jakąś nakrętkę pasującą na zbiorniczek płynu, do nakrętki szczenie przymocował wężyk. Podpinamy to pod kompresor, dajemy 1 bar ciśnienia. Na odpowietrznik zakładamy przezroczysty wężyk i drugi koniec wrzucamy w jakąś w buteleczkę. Luzujemy odpowietrznik i czekamy aż w wypływającym z niego płynie nie będzie żadnego bąbelka. Trzeba uważać na poziom płynu w zbiorniczku podczas odpowietrzania i na bieżąco uzupełniać. Jak płyn będzie czysty to zakręcamy odpowietrznik i przepompowywujemy kilkanaście razy pedałem sprzęgła, po czym dla pewności znowu popuszczamy odpowietrznik i sprawdzamy płyn - jak wypływa idealnie czysty to jest OK.
Co do odpowietrzania to mój brat wymyslił taki patent: znalazł jakąś nakrętkę pasującą na zbiorniczek płynu, do nakrętki szczenie przymocował wężyk. Podpinamy to pod kompresor, dajemy 1 bar ciśnienia. Na odpowietrznik zakładamy przezroczysty wężyk i drugi koniec wrzucamy w jakąś w buteleczkę. Luzujemy odpowietrznik i czekamy aż w wypływającym z niego płynie nie będzie żadnego bąbelka. Trzeba uważać na poziom płynu w zbiorniczku podczas odpowietrzania i na bieżąco uzupełniać. Jak płyn będzie czysty to zakręcamy odpowietrznik i przepompowywujemy kilkanaście razy pedałem sprzęgła, po czym dla pewności znowu popuszczamy odpowietrznik i sprawdzamy płyn - jak wypływa idealnie czysty to jest OK.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości