1Va SB co zmieni przyspieszenie wtrysku?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

1Va SB co zmieni przyspieszenie wtrysku?

Post autor: stonefree » sob sty 28, 2006 11:15

Mam pytanie do człowieka który by kumał dobrze na temat układów wtryskowych.Co zmieniłoby zmniejszenie kata wtrysku statycznie z 1.0 do 0.9mm jak naprzykład w SB?Wiem,ze 1V to eko-diesel,ale juz wywaliłem katalizator.Co jeszcze zmienić,zeby uzyskać 60kW?Pozdrawiam!



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob sty 28, 2006 11:22

Powiem Ci, ze mam pare modyfikacji w SB, auto naprawdę ładnie jeździ, ale kąta nie ruszałem, jest poprawnie ustawiony. Masz już pompę z grzybkiem i przewodem powietrznym z turbiny? Głównie tam można uzyskać sporo mocy. Poza tym wbrew temu co mówią ludzie warto robić wydech. Kolanko wychodzące z turbiny jest odlane z żelaza i ma bardzo, bardzo małą średnicę wewnętrzną (ponizej 45mm). Zmienilem wydech na przelotowy 2,2cala i odczułem sporą różnicę (a kolanko nadal mam seryjne!). Ale zanim się za to zabierzesz, skołuj taką pompę, ponoć można zmienić samą górę. Paliwo to podstawa :) W SB są też większe wtryski (chyba) ale to dopiero kolejny krok. Jak zwiększysz ciśnienie + ta pompa z grzybkiem, gwarantuję 100% satysfakcji :)

z tego co wiem to lepiej nie ruszać za mocno kąta, są inne modyfikacjie, wystarczy żeby był poprawnie ustawiony



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » sob sty 28, 2006 17:05

A jak ci wzrosło spalanie?



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob sty 28, 2006 17:15

spadło o 0,4-0,5l bo na codzień nie trzeba tak mocno deptać i jest dużo więcej momentu na niższych obrotach. a może poprostu nauczyłem sie jeździć dieslem ;) przy pełnym bucie non stop pewnie wzroslo, ale nie wiem bo to auto nie do tego sluzy



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 110 gości