Wymieniłem pompę cieczy chłodzącej silnik. Wszystko działa poprawnie. Jednak pasek rozrządu wydaje się być zbyt luźny. Celowo zluzowałem pompę aby nie naprężała zbyt mocno paska i trochę przciągnąłem bo pasek obija się o obudowę.
O ile w stronę zluzowania pompa złatwością się przesunęła przy popuszczonych śrubach o tyle w przeciwną stronę ku naprężeniu paska nie chce ruszyć. Trochę po niej stukałem młotkiem ale bojąc się że pęknie przestałem bo i tak jej nie ruszyło.
Może nie muszę ściągać znowu pompy by ją ponownie założyć w odpowiedniejsze miejsce?
Sposób na pasek rozrządu napinany pompą
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
W 1.4 pasek zębaty rozrządu napina się pompą. W Mk2 1.3 dłuższym i grubym śrubokrętem się napina/luzuje. Są na korpusie pompy w pobliżu osi występy do włożenia czubka wkrętaka, a dalej opiera się wkrętak na korpusie. Powinno być podobnie. Może popatrz na ilustracje w dostępnej na forum książce serwisowej do mk2, była fota.
MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości