Bardzo duże spalanie, szarpanie - błędy.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

nosboR
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pt lut 13, 2009 11:24
Lokalizacja: Stalowa Wola

Bardzo duże spalanie, szarpanie - błędy.

Post autor: nosboR » pn lip 26, 2010 16:19

Ostatnio miałem problemy z szarpaniem samochodu. Zakupiłem świece, kable, kopułkę i palec, założyłem i silnik chodził jak nowy. Niedawno padł mi rozrusznik który także wymieniłem lecz po wymianie przejechałem się nim może dwa razy aż zaczęło mu coś odbijać. Szarpanie wróciło lecz ze zdwojoną siłą, po wciśnięciu sprzęgła obroty spadają mu prawie do zera a nieraz nawet zgaśnie i nie mówiąc już o prawie dwukrotnie większym spalaniu. Podłączyłem go pod vag-a i wyskoczyły błędy: 537, 537, 525. Czy Sonda już definitywnie będzie do wymiany i czy ona może powodować aż tak nierówną pracę silnika?
Pytam bo nie chcę żeby okazało się że po zakupie sondy nic bardzo się nie zmieni a w czwartek czeka mnie dłuższa trasa i chciałbym to szybko naprawić :crazy:



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » pn lip 26, 2010 16:58

537 to napięcie na sondzie albo zbyt uboga mieszanka
525 grzałka sondy nie pracuje albo zbyt uboga mieszanka
odłącz całkiem sondę i zobacz czy będzie tak samo czy gorzej i jeśli masz czym to zmierz napięcie na sondzie jak i zobacz czy oscyluje, nie popier...ś przewodów przy rozruszniku?? masy wszystkie są ok?? żadne przewody nie są luźne?

[ Dodano: 26 Lip 2010 17:00 ]
albo jak masz czym to zrób logi sondy


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

nosboR
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pt lut 13, 2009 11:24
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: nosboR » pn lip 26, 2010 19:26

dokładnie wyskakuje numer błędu oraz napis:
537-oxygen sensor regulation-upper stop spec. SPORADYCZNY
537- oxygen sensor regulation-lower stop spec. SPORADYCZNY
525- oxygen sensor (g39) - incorrect signal SPORADYCZNY

sprawdzałem napięcie przez vag-a i na biegu jałowym napięcie utrzymywało się na poziomie ok. 1.60 (silnik rozgrzany do 90`C)

Rozrusznik podłączony jest prawidłowo. Z nim nie ma żadnych problemów, nic tam nie iskrzy i załapuje jak należy.

[ Dodano: 27 Lip 2010 19:24 ]
a możliwe że wszystkie te objawy spowodowane są uszczelkami przy wtryskiwaczach i kolektorze ssącym ??



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 219 gości