Jakie wtryski w Golf4 ASZ 130KM?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

krzysiekp
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: sob maja 13, 2006 00:28
Lokalizacja: Wrocław

Jakie wtryski w Golf4 ASZ 130KM?

Post autor: krzysiekp » sob lip 24, 2010 13:55

Witam,

Czy da jakoś stwierdzić jakie konkretnie sa pompowtryskiwacze w golfie4 ASZ styczeń 2002r.? Chodzi o jakim numerze.
Chciałbym się za takimi rozglądać, z nie chcę rozbierać auta żeby sprawdzic konkretnie jakie są.
Z tego co słyszałem to były pakowane Bosha i Siemens-a chyba.
Może po numerze vin?

No i przy okazji czy dużo jest zabawy z wyciągnięciem wtrysków z tego silnika? Co i jak przy wyciaganiu trzeba odkręcić itd.?

z góry dzięki za pomoc

pozdr


krzysiekp
Golf III GTI TDI 20Jahre
Golf IV Kombi ASZ 130KM
Wrocław

Awatar użytkownika
Mario83
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: czw lip 03, 2008 17:25
Lokalizacja: Mława
Kontakt:

Post autor: Mario83 » sob lip 24, 2010 20:41

Wg etki mi wychodzi że do asz i arl były dwa rodzaje pompek montowane.
038 130 037 AL lub 038 130 079 BX . Z teg oco mi świta bardziej chwalą te AL :bajer:
Sprawdził bym po nr vin ale serwer ma smierc kliniczna i trzeba czekac jak ożyje. Co do wymiany t ojest wiecej roboty niż zwykłe wtryskiwacze, bo pompowtryski rzeba idelnie ustawić :bigok:
Ostatnio zmieniony sob lip 24, 2010 20:43 przez Mario83, łącznie zmieniany 1 raz.


Tam gdzie kończą się pomysły, ja zaczynam tworzyć :)

krzysiekp
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: sob maja 13, 2006 00:28
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: krzysiekp » sob lip 24, 2010 22:17

dzięki
a trzeba takie same wkładac jak były czy przy wymianie kompletu to bez różnicy??
a co do wymiany, że ustawic je trza to wiem
chodzi mi czy wyciągnięcie ich to duzo zabawy tzn. co trzeba odkręcić po kolei żeby je wyciągnąć, czy trza jakies specjalne klucze itd.?

pozdr


krzysiekp
Golf III GTI TDI 20Jahre
Golf IV Kombi ASZ 130KM
Wrocław

Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » sob lip 24, 2010 22:29

krzysiekp,
Mario83 pisze:038 130 037 AL lub 038 130 079 BX
dokładnie z naciskiem na AL bo są najmocniejsze, najlepiej wstawić dokładnie te same co były wcześniej, jakie były?

jak zamontujesz inne to mogą być kłopoty i będzie trzeba na nowo ustawiać BIP'y czyli ingerencja elektroniczna u kogoś kto się zna bo auto może przestać jechać :kac:


na pewno potrzebny będzie komplet oringów do kompletu pompek wraz z miedzianymi uszczelkami, bez tego ani rusz oraz nowe śruby do pompek, pompki należy ustawiać i dokręcać specjalną procedurą którą przedstawiam poniżej w linku :D
google nie gryzie :chytry:

http://www.auto-conrad.pl/Forum/phpBB-3 ... f=9&t=2084

[ Dodano: 24 Lip 2010 22:51 ]
krzysiekp pisze:Chciałbym się za takimi rozglądać, z nie chcę rozbierać auta żeby sprawdzic konkretnie jakie są
wystarczy ściągnąć tylko dekiel pod plastikiem aby przeczytać jakie pompki siedzą w środku, łatwo sczytać nr z bocznego oznaczenia pompki

[ Dodano: 24 Lip 2010 22:52 ]
krzysiekp, coś się dzieje z ASZ'tem, że chcesz się za nimi rozglądać?
Ostatnio zmieniony sob lip 24, 2010 22:30 przez PELE, łącznie zmieniany 1 raz.



krzysiekp
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: sob maja 13, 2006 00:28
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: krzysiekp » sob lip 24, 2010 23:34

pelton pisze: krzysiekp, coś się dzieje z ASZ'tem, że chcesz się za nimi rozglądać?
troche dużo mi pali i niektórzy twierdzą, że to wina pompek
dawki pompek trochę duże
bipy mieszczę się w zakresie -30 do +30

log na zimnym i tu sa ok
http://vaglog.rtnet.pl/krisfour_17686.html

log na ciepłym i tu znacznie wzrosły
http://vaglog.rtnet.pl/krisfour_17689.html

log podczas jazdy
http://vaglog.rtnet.pl/krisfour_17688.html

pozdr


krzysiekp
Golf III GTI TDI 20Jahre
Golf IV Kombi ASZ 130KM
Wrocław

Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » sob lip 24, 2010 23:37

krzysiekp, a ile Ci pali we Wrocławiu, jesteśmy z tego samego miasta :)
logi wrzuć do działu diagnostyka, chłopaki szybko Ci odpowiedzą co i jak

[ Dodano: 24 Lip 2010 23:44 ]
poczytaj trochę
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=224

korekcje są ok 013
Bip'y na jałowym i rozgrzanym min -5 max 17
więc jest ok

jak Ci coś nie bangla skontaktuj się z www.evolutionmotorsport.pl na diagnostykę
Ostatnio zmieniony sob lip 24, 2010 23:52 przez PELE, łącznie zmieniany 1 raz.



krzysiekp
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: sob maja 13, 2006 00:28
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: krzysiekp » ndz lip 25, 2010 10:42

pelton pisze:krzysiekp, a ile Ci pali we Wrocławiu, jesteśmy z tego samego miasta :)

jak Ci coś nie bangla skontaktuj się z www.evolutionmotorsport.pl na diagnostykę
557km przejechane
w tym trasa jakieś ok. 100km
klima 50/50
spalanie 8.7
jazda normalna bez szaleństw, a nawet powiedziałbym, że przy tym silniku emerycka
korki raczej małe

z Jackiem rozmawiałem i mam do niego podjechać, ale czasu nie było w zeszłym tygodniu
wcześniej z nim nie rozmawiałem bo myślałem, że on nie specjalizuje się głównie w benzynie, a nie w dieselach, ale teraz po twoim aucie widzę, że wszedł juz dobrze w ten temat

pozdr


krzysiekp
Golf III GTI TDI 20Jahre
Golf IV Kombi ASZ 130KM
Wrocław

Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » ndz lip 25, 2010 10:59

jak na silnik PD w mieście Wrocław uznam to jako normalny wynik, upał, klima, jakiś korek, staraj się nim jechać od 2 tyś obrotów w górę a nie emeryckie PSJ :D
Jacek-kumaty chłopak



krzysiekp
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: sob maja 13, 2006 00:28
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: krzysiekp » ndz lip 25, 2010 12:57

pelton pisze:jak na silnik PD w mieście Wrocław uznam to jako normalny wynik, upał, klima, jakiś korek, staraj się nim jechać od 2 tyś obrotów w górę a nie emeryckie PSJ :D
Jacek-kumaty chłopak
to ok. 8.7 to takie minimum bo korków na korki to raczej nie trafiałem (jeżdżę do robotu na 9 a wracam po 17 i korków nie ma; na swiatłach tylko zatrzymania i postój jeden cykl) potrafi więcej wciągnąć
niektórym PD 115 palą pomiędzy 7-8 w mieście, więc chyba coś u mnie jest nie tak albo to ja nie umiem jeździć ;)

pozdr
Ostatnio zmieniony ndz lip 25, 2010 12:59 przez krzysiekp, łącznie zmieniany 1 raz.


krzysiekp
Golf III GTI TDI 20Jahre
Golf IV Kombi ASZ 130KM
Wrocław

Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » ndz lip 25, 2010 13:17

mi na obecnym setupie w mieście pali max 8-9 l :D
powiedz jeszcze jedno, spalanie zczytujesz z kompa czy robisz litrażówkę?
staraj się go kręcić na trochę większe obroty, no i mam jeszcze jedno pytanie, jakie odcinki pokonujesz z punktu A do B po mieście ?



krzysiekp
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: sob maja 13, 2006 00:28
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: krzysiekp » ndz lip 25, 2010 14:57

pelton pisze:mi na obecnym setupie w mieście pali max 8-9 l :D
powiedz jeszcze jedno, spalanie zczytujesz z kompa czy robisz litrażówkę?
staraj się go kręcić na trochę większe obroty, no i mam jeszcze jedno pytanie, jakie odcinki pokonujesz z punktu A do B po mieście ?
ale Ty masz ponad 170 kucy ;)
wyliczam z litrażówki
odcinki to max 10-15km zazwyczaj

pozdr


krzysiekp
Golf III GTI TDI 20Jahre
Golf IV Kombi ASZ 130KM
Wrocław

Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » ndz lip 25, 2010 16:16

to przy takich odcinkach ja bym sie nie przejmował takim spalaniem, jak na Wrocław wg. mnie jest w normie. motul ma w ofercie taki środek - Diesel Sytem Clen przeznaczony do aut z pompowtryskami do czyszczenia układu paliwowego. kupisz np. w G4 Garage na Tarnogajskiej, przed jakąś większą trasą zalej butelkę na cały bak i przeczyść pompki, na pewno poskutkuje :)

sugeruję to zrobić i kręcić silnik trochę wyżej :D zobacz wtedy jak będzie się zachowywało



Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » ndz lip 25, 2010 17:39

jak to jest z tymi pompkami? Gdzieś czytałem, że BX to to samo co AL tyle, że dostępna w serwisie gdy oddaje się stare w rozliczeniu.


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » ndz lip 25, 2010 18:09

też czytałem, o czymś podobnym, po naprawie pompek w serwisie wskakuje oznaczenie BX, mimo to nie mam pewności czy nic nie zadzieje sie z BIP'ami, najlepiej wsadzać te co były wcześniej jeśli nie chce ktoś dłubać w sofcie



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 150 gości