Bicie na kierownice po wymianie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

johny4578
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: pn lis 16, 2009 19:26
Lokalizacja: Kielce

Bicie na kierownice po wymianie

Post autor: johny4578 » wt lip 20, 2010 22:37

Witam dzisiaj wymieniłem przednie tarcze razem z klockami, bo stare były lekko pękniete i krzywe. Przeszkadzało mi to w jeździe bo przy hamowaniu miotało kierownicą. Po wymianie na nowe problem jest podobny tyle ze zaczyna sie przy predkościach powyżej 100 km/h. Od razu wykluczam krzywe felgi bo nawet jadąc 150 auto ładnie płynie, dzieje sie tylko przy hamowaniu. Jeszcze zaobserwowałem coś takiego, nowe kloci trą o tarcze pulsacyjnie. Co to może być?



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » wt lip 20, 2010 22:41

syf pod tarczą...krzywo osadzona tarcza



johny4578
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: pn lis 16, 2009 19:26
Lokalizacja: Kielce

Post autor: johny4578 » wt lip 20, 2010 22:44

a może być krzywa piasta?

[ Dodano: 20 Lip 2010 22:46 ]
dobry mechanik to wymieniał. Aha i zapomniałem ze zapala sie kontrolka abs po przejechaniu jakiegoś dystansu.



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » wt lip 20, 2010 23:19

abs sie zapala bo drgania , ew. skrzywil pierscien jak sciagal tarcze . A odnosnie hamowania to nieoczyszczona piasla i tarcza na rdze zalozona.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

johny4578
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: pn lis 16, 2009 19:26
Lokalizacja: Kielce

Post autor: johny4578 » śr lip 21, 2010 08:42

czy to juz wszystkie możliwośći? czytałem troche w necie i właśnie pisza ze mieli piasty pokrzywione, z kolei niektórzy mówia ze to nie ma nic wspólnego.



Awatar użytkownika
Progresywny
Lubie to!
Lubie to!
Posty: 832
Rejestracja: wt sty 12, 2010 19:30
Lokalizacja: Stargard

Post autor: Progresywny » śr lip 21, 2010 10:01

Możliwe ze tarcze źle osadził !. Często jest tak, ze nie da sie odkrecic śrubki mocującej piaste (taka mała) - być moze ją urwal i na tą cześc ktora wystawała założył tarcze (nie pocelowując w otwor) I teraz stąd takie bicie



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 248 gości