Drżenie kierownicy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

KrzychuALH
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn maja 10, 2010 23:55
Lokalizacja: Olsztyn

Drżenie kierownicy

Post autor: KrzychuALH » pn lip 12, 2010 16:44

Problem jest taki że trzęsie mi się kierownica przy wyższych prędkościach(90km/h+). Drgania nasilają się trochę podczas przyspieszania.Założyłem zimową stal i dalej to samo. Zmiana tylnych alu na przód, to samo. Miałem 2 opony do wymiany więc wymieniłem i wrzuciłem nówki opony na przednią oś i dalej to samo.

Druga sprawa jest taka że na pewno mam lekko krzywe tarcze bo trzęsie podczas hamowania. Teraz pytanie:
Czy krzywe tarcze hamulcowe mogą mieć wpływ na drgania kierownicy przy normalnej jeździe bez hamowania?
Gdzie dalej szukać przyczyn?
Czekam na odp.



Awatar użytkownika
WRHZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 496
Rejestracja: czw gru 09, 2004 01:10
Lokalizacja: WLKP
Kontakt:

Post autor: WRHZ » pn lip 12, 2010 17:40

Szukaj w zawieszeniu tarcze raczej nie powinny miec wplywu, sprawdz koncowki drazkow, swoznie tuleje na wahaczach - wszystko ladnie wychodzi na stacji diagnostycznej na tzw. szarpakach



czarek2522
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pt maja 22, 2009 12:19
Lokalizacja: pruszcz gdański
Kontakt:

Post autor: czarek2522 » pn lip 12, 2010 19:13

w grę może wchodzić krzywa półoś bądź tłumnik drgan na półosi.



Awatar użytkownika
kiler_444
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 17:04
Lokalizacja: podkarpacie
Kontakt:

Post autor: kiler_444 » pn lip 12, 2010 20:52

ja obstawiam końcówke sworznia drążka kierowniczego !!!


SPRZEDAM UCHWYTY NA KLUCZE PŁASKIE http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=276181



kiler_444

KrzychuALH
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn maja 10, 2010 23:55
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: KrzychuALH » pn lip 12, 2010 23:07

Posprawdzam wszystkie gumy na zawiasie, jak nic nie wynajdę to wtedy zmienię tarcze i klocki.

H@lski, Ja już zakładałem swoją stal zimową i wrzucałem tylne alu na przód wszystko przy mnie wyważane w u magika od opon, bez rezultatu ;)

Co z przegubami, ma to coś do rzeczy?



Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » pn lip 12, 2010 23:11

KrzychuALH pisze:Co z przegubami, ma to coś do rzeczy?
posprawdzaj na każdym przegubie czy opaski od osłon przegubów są specjalne czy może takie zwykłe zaciskowe jak np. do węży
Ostatnio zmieniony pn lip 12, 2010 23:13 przez Przemo440, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 292 gości