zmiana hamulcow 256 wentylowane czy niewentylowane?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
zmiana hamulcow 256 wentylowane czy niewentylowane?
Witam
Mam okazje kupic heble z passata b3 256 do mojego golfa tylko one nie sa wentylowane a raczej nie da swie wpakowac wentylowanych pod te zaciski i powiedzcie mi czy lepiej zainwestowac w wentylowane czy kupic lite??
Mam okazje kupic heble z passata b3 256 do mojego golfa tylko one nie sa wentylowane a raczej nie da swie wpakowac wentylowanych pod te zaciski i powiedzcie mi czy lepiej zainwestowac w wentylowane czy kupic lite??
nie raczej tylko na pewno... na twoim miejscu zainwestował bym w wentylowane 256 a jak masz czas i kasę to nawet 280 z g60 lub jakiegoś passata... wtedy będzie git tylko felga min 15'
Turbo Klekot TDI/AMF+ 104hp/238nm - Polo 6n2 / sprzedane :(
Turbo Klekot HDI/RHS+ 138hp/320nm - Peugeot 307sw / rodzino-wóz.
Turbo Klekot HDI/RHS+ 138hp/320nm - Peugeot 307sw / rodzino-wóz.
wojtass31, tak ja mam girlling 54 i tarcze wentylowane, można też dać jarzmo z 280 na ten zacisk i wrzucać tarcze 280
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 160 gości