Post
autor: Rydzu » sob lip 10, 2010 22:17
Panowie, pytanie czy ktoś z was używał już SZUKAJ?? Bo po wypowiedziach nie bardzo to widać. Gdzieś tam dzwonią, ale w jakim kościele to już ciężko....
MK2.
Każdy licznik oznaczony jest na tarczy indeksem, można zmienić licznik na taki który posiada obrotomierz pod warunkiem spełnienia wymogu, taki sam indeks i ilość wtyczek z tyłu.
MK3.
Liczniki tutaj nie są jakoś specjalnie podpisywane mechanicznie, numer na obudowie może być mylący bo jak ktoś porysował szybkę to mógł założyć z dowolnego. Dlatego w licznikach mk3 kierujemy się DPN (Distance Pulse Number) ilość impulsów przypadających na obrót koła, taki swoisty indeks licznika. Po tej wartości dobierając licznik nie będziemy mieli problemów z przekłamywaniem przebiegu dziennego i TOTAL oraz prędkości i obrotów. Należy także pamiętać że licznik z wersji 6 cylindrowej (VR6) nie zadziała w starej poczciwej czwórce, bo po prostu ilość sygnałów jest inna.
Temat wielokrotnie i szeroko poruszany na forum, wystarczy chwila samozaparcia i użycie dostępnych funkcji.