Problem z moca , pilna pomoc

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

001xyz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn lip 05, 2010 21:38
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

Problem z moca , pilna pomoc

Post autor: 001xyz » pn lip 05, 2010 21:54

Witam, jestem posiadaczem golfa 4 z 1998r 110km, golfik chodził super , ale chciałem zobaczyc czy czujnik n75 działa poprawnie , mój ojciec posiada takiego samego golfa więc wykreciłem od niego i zamieniłem ale auto straciło moc , ale mój zawór u ojca chodzi poprawnie wystraszyłem się i zamieniłem wszystko tak jak było po staremu ale to nic nie dało auto ma dużo słabsze przyspieszenie , sztanga wogulę się nie podnosi pozapalęniu auta , nie wiem co to może być , silnik pracuje tak jagby n75 wcale nie było ,dodam że regeneracja była robiona miesiąc temu . Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn lip 05, 2010 22:00 przez 001xyz, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

Post autor: Łuki_79 » pn lip 05, 2010 22:27

001xyz pisze:sztanga wogulę się nie podnosi pozapalęniu auta
Po uruchomieniu silnika jest wciągana do gruszki.Dobrze podłączyłeś wężyki http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f5f ... f870a.html



001xyz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn lip 05, 2010 21:38
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

Post autor: 001xyz » pn lip 05, 2010 22:32

tak,dobrze silnik sie tak zachowuje jagy n75 nie było u ojca odłączyłem kabel od n75 efekt byl taki sam jak umnie tylko ze umnie jest podlaczone caly czas ;/



Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

Post autor: Łuki_79 » pn lip 05, 2010 22:45

Zdejmij z króćca N75 wężyk idący do gruszki i na przemian zakładaj i zdejmuj go z tego króćca obserwując jednocześnie czy sztanga jest wciągana i wypychana z gruszki(oczywiście na uruchomionym silniku).Sprawdz również czy na tym króćcu masz podciśnienie przykładając palec.



001xyz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn lip 05, 2010 21:38
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

Post autor: 001xyz » pn lip 05, 2010 23:27

n75 wcale nie zasysa ale jak przełoże do ojca auta to jest gitara , dodam że odłączyłem przepływomierz jest różnica na mocy jest dużo gorzej , dodam również że auto wkreca sie dopiero ponad 3000obr nie mam pojecia co to morze być ;/
jutro spróbuję przeczyścić styki



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » wt lip 06, 2010 00:01

001xyz pisze:n75 wcale nie zasysa
Na wężyku doprowadzającym podciśnienie do N75 masz zaworek zwrotny > taki biało - czarny > pozakładałeś go właściwą stroną? A może wyleciał ci z niego wężyk > tam najłatwiej zdjąć go z króćca podczas wymiany N-ki.



001xyz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn lip 05, 2010 21:38
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

Post autor: 001xyz » wt lip 06, 2010 09:32

dziś rano po sprawdzałem wszystkie wężyki, zauważyłem że n18 również u mnie nie chodzi a po przelożeniu do ojca wszystko gra ;/ są jakieś przekazniki alo bezpieczniki od tych zaworków ??



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » wt lip 06, 2010 11:44

Są bezpieczniki opisane w skrzynce jako bezpieczniki sterowania silnikiem, nie pamiętam które to więc sprawdź te z takim opisem czyli z ikonką silnika na opisie wieka schowka na bezpieczniki.


Obrazek

001xyz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn lip 05, 2010 21:38
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

Post autor: 001xyz » wt lip 06, 2010 13:46

sprawdziłem czy prąd dochodzi do czujek i wszystko gra , dziś wymieniłem również zaworek zwrotny (ten biało-czarny) i też nic nie pomogło , po podłączeniu do komputera wyskoczył błąd 05.... dotyczący czujnik n75 i jakiś tam dotyczący przepływomierza , ale na 100% obydwie te czesci są sprawne



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 189 gości