Wymiana sprzęgła AGR ale co z dwumasem?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Greeqo
- Mały gagatek
- Posty: 143
- Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:40
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Wymiana sprzęgła AGR ale co z dwumasem?
Witam, Panowie kto mi doradzi, mam do wymiany sprzęgło ewidentnie, jak się nagrzeje auto zaczynają ciężko biegi wchodzić, a wsteczny to masakra harczy, i chce sprzęgło wymienić, ale jak myślicie co z dwumasem? sprawdzałem objawy to nie mam żadnych, jadąc 50km/h wcisnę 5 bieg full gaz i nic nawet minimalnie nic nie zatrzęsie, a jak ruszam są teraz delikatne drgania, ale tego nie było jakiś miesiąc temu, i kiedy pojawił się objaw sprzęgła on chyba tak szarpie, co Panowie myślicie? pomóżcie bo lada dzień wstawiam auto do mechanika i nie wiem za bardzo co kombinować?
Bo po prostu nie masz koła dwumasowego. Początkowe AGR nie miały tego wynalazku. I do któregoś numeru silnika AGR-y są wolne od niego i dlatego możesz nic nie czuć że ci pada dwumas. Prawdopodobnie go nie masz. Przez to masz tańszy komplet sprzęgła.
Ostatnio zmieniony czw lip 01, 2010 09:45 przez karolw2, łącznie zmieniany 1 raz.
- Greeqo
- Mały gagatek
- Posty: 143
- Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:40
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
odp
No taki model mi się trafił, ehhh no ale powiedzcie mi zakładając najgorsze, to czy robić to koło? czy ewentualnie sprawdzić je po demontażu sprzęgła, bo nie miałem żadnych problemów jakie są opisane na vwgolfie
- Greeqo
- Mały gagatek
- Posty: 143
- Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:40
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
odp
To znaczy testowałem na różne sposoby, obroty mi nie wzrastają, tzn: ostatnio poszalałem trochę nim i na trójce jak ruszałem od jeden jak tak konkretnie przycisłem to się zaczęło ślizgać i to bardzo musiałem chwile odczekać i było normalne, zaczęło się to wszystko od tego żę pojawił się dziwny dźwięk w silniku metaliczny, nie pomagało wciśnięcie sprzęgła i puszczenia, teraz ucichł ten głos, ale gdzieś od miesiąca z dnia na dzień coraz gorzej chodzą biegi, jak jeżdżę spokojnie to jeszcze jakoś wchodzą tzn ciężko, ale nie chrupie nic, ale jak poszaleję chwilę, to jest masakra jakaś, aha i ostatnio jechałem w lesie tak cicho było i otwarłem auto żeby posłuchać dźwięków, i jak wrzucam 2 to czasem jest taki chrobot, (ale to nie wina wbijania biegu) tylko tak jak by coś latało miedzy tarczą a dociskiem, i po prostu blokuje to chyba czasem wciśnięcie docisku, tak mi się wydaje, a i jeszcze, miesiąc temu sprzęgło brało tak na samym końcu już, a odkąd biegi ciężko wchodzą, to jak puszczam sprzęgło to minimalnie puszczę i już bierze bieg, ale nie do końca tylko auto tak minimalnie rusza, a potem puszczając dalej to sprzęgło to następne takie branie jest już na samym końcu puszczania sprzęgła --> dołączony rysunek (nie za piękny ale coś widać żebyście zrozumieli moje wypociny)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: odp
Jeżeli masz dwumas to wymieniaj cały komplet: dwumas, sprzęgło i łożysko dociskowe.Grzechu_Sc pisze:No taki model mi się trafił, ehhh no ale powiedzcie mi zakładając najgorsze, to czy robić to koło? czy ewentualnie sprawdzić je po demontażu sprzęgła, bo nie miałem żadnych problemów jakie są opisane na vwgolfie
[img]http://kaspertino2.republika.pl/Borowka.jpg[/img]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22164][img]http://www.motostat.pl/user_images/22164/icon1.png[/img][/url]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22164][img]http://www.motostat.pl/user_images/22164/icon1.png[/img][/url]
Wiesz jak już coś tam się dzieje i będziesz rozbierał skrzynię to jak wymieniać to już komplet z dwumasem. Coś się może odłamało czy coś podobnego bo ci coś żęzi jak mówisz. Jak wymienisz sprzęgło docisk a zostawisz dwumas bo na oko będzie ok a po miesiącu zacznie się odzywać to znowu ta sama robota. Jak wymieniać to komplet z dwumasem.
sprzęgło
Dwumas masz na bank,ja miałem AGR-a z 99 roku i miałem.Mam golfa V tdi i miałem podobny problem,bo było słychać łożysko oporowe,jak rozebraliśmy skrzynie to się okazało,że tarcz też jest podjechana i trza wymienić ale co z dwumasem?Sprawdzaliśmy i niby dużego luzu nie było ale jednak za jednym rozbieraniem dwumas kupiłem też a auto nie szarpało,nie trzęsło,może mogłem dwumas zostawić ale nigdy nie wiadomo co zrobić,a mechanior nie zagwarantuje ci,że będzie oki ,pozdro
lukas
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 98 gości