guma drążka stabilizatora----------- problem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marekTDI
Dyrektor
Dyrektor
Posty: 440
Rejestracja: ndz gru 06, 2009 22:13
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

guma drążka stabilizatora----------- problem

Post autor: marekTDI » ndz cze 27, 2010 20:12

Wiatm :hmm:
otóż założyłem nowe gumy drążka stabilizatora w moim mk4, nie było nie stety ani Lemfordera ani oryginału tam gdzie kupowałem i auto było juz na podnośniku i założyłem Febi. i zaczeło sie... najpierw było delikatne trzeszczenie ledwo słyszalne podczas jazdy po nierównościach, po tygodniu każdy ruch koła góra dół wyadje okropne trzeszczenie:(

czy to wina tych gum, czy montażu? czy może ewentualnie miał ktoś taki przypadek już i jak temu zaradzić? boje sie że kupie oryg lub LMI i bedzie to samo...

prosze o pomoc jak rozwiązać ten problem :chytry:



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz cze 27, 2010 20:14

podczas montażu koła były w powietrzu,czy na ziemi.?



Awatar użytkownika
kiss
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2884
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 13:23
Lokalizacja: Płock

Post autor: kiss » ndz cze 27, 2010 20:18

na te Febi ludzie sie skarżą
zmienisz na ORI i bedzie wszystko ok



Awatar użytkownika
marekTDI
Dyrektor
Dyrektor
Posty: 440
Rejestracja: ndz gru 06, 2009 22:13
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: marekTDI » ndz cze 27, 2010 20:22

edzio pisze:podczas montażu koła były w powietrzu,czy na ziemi.?
no w powietrzu bo auto na podnosniku stało
ale podobno tam w tych febi jest jakas warstwa teflonowa i trzeba to nasmarowac, prawda to?



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz cze 27, 2010 21:20

Powinno stac na kołach podczas montażu.(zasłyszane od specjalistów ze stacji diagnostycznej)



Awatar użytkownika
marekTDI
Dyrektor
Dyrektor
Posty: 440
Rejestracja: ndz gru 06, 2009 22:13
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: marekTDI » ndz cze 27, 2010 22:35

edzio pisze:Powinno stac na kołach podczas montażu.(zasłyszane od specjalistów ze stacji diagnostycznej)
no jeszcze raz kupie tym razem cos z górnej półki i spróbuje... zobaczymy...



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » ndz cze 27, 2010 22:54

Powinno stac na kołach podczas montażu.(zasłyszane od specjalistów ze stacji diagnostycznej)
Dokładnie to powinno się najpierw skręcić, ale nie dokręcać mocno śrub, a poźniej opuścić samochód i dokręcić śruby.
Jeżeli ktoś dokręca na podnośniku to istnieje prawdopodobieństwo że guma się uszkodzi po opuszczeniu albo podczas jazdy.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
passatgl5
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 544
Rejestracja: sob paź 13, 2007 17:05
Lokalizacja: Bielsko/Kraków
Kontakt:

Post autor: passatgl5 » ndz cze 27, 2010 22:58

nie kombinuj. Kup oryginał pokryty specjalnym talkiem i problem trzeszczenia zniknie. Myslenie i kombinowanie nie iwele tu pomoze. Koszt ori to ok. 25 pln za sztuke.


Był MK4: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... hilit=lw5z" onclick="window.open(this.href);return false;
Jest Pink Floyd: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=571536" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię tylne boczki bez dziur na głośniki Golf III Cabrio
Był Golf MK3 Pink Floyd 3D
Był Golf "S" MK1
Był Golf MK3 Avenue
Był Golf MK1 GTI Pirelli
Był Golf MK4 AXR
Było 2x POLO 6N2 1.4
Było A4 B6 AWX
Było A6 C6 2.0 TDI
Było A3 8P 2.0 TDI
Był Golf LX MK1
Jest Golf GL MK1
Jest Skoda Scala

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 368 gości