MK3 1.4 Obroty na jałowym
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- pawel66600
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: czw gru 31, 2009 00:10
- Lokalizacja: Coniew
- Kontakt:
MK3 1.4 Obroty na jałowym
Witam mój dziadek posiada Golfa III 1.4 ABD 1994 rok. Już w zeszłym roku w lato zaczęły się u niego pojawiać dziwne falowanie obrotów, potem przyszła zima i był spokój obroty nie falowały, a teraz przyszło lato i dzieją się cyrki z obrotami, więc tak jak jest silnik zimny do trzyma obroty rzędu 1000 bo na ssaniu jest i nie faluje ale dziwnie chodzi tzn tak jak by lekko schodziły i podnosiły się ale na obrotku jest równo 1000, a więc jedziemy dalej, gdy się nagrzeje do 90 stopni , to już jes tragedia obroty skaczą od 1500 do ok 500 , nawet zdarzy się , że podczas jazdy podczas zmiany biegów potrafił zgasnąć (zdarzyło się dwa razy). W zeszłym roku miał coś czyszczone tylko nie wiem czy krokowy czy przepustnice , pomogło na jakiś tydzień. Ja obstawiam na silniczek krokowy, (ile on może kosztować? patrzyłem na allegro to coś ok 150 zł za używkę ori) Aha jeszcze jedno, silnik dobrze się wkręca na obroty, a i jak mu przytrzymam np 2500 to jest równo nie faluje. Wiec kończąc mój post mam pytanie co może być przyczyną tego nieszczęsnego falowania na luzie? (użyłem wyszukiwarki czytałem wiele tematów ale chciałem podejść do tego problemu w osobnym przypadku) Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi
Ostatnio zmieniony sob cze 26, 2010 14:26 przez pawel66600, łącznie zmieniany 1 raz.
Szaleństwo czy głupota? Po prostu pasja na zawsze. . .
kolego kupić nową gumową podstawę wtrysku koszt 60 zł zamiennik i najlepiej nową uszczelkę miedzy kolektor ssący a głowice
wymienić w godzinkę i po sprawie
nie odpinaj tylko werzy z chłodziwem bo nie trzeba , najpierw demontujesz wtrysk i odsuwasz na bok potem zdejmujesz przepustnice i myjesz , potem odkręcasz gumowa podstawę i wywalasz , potem odkręcasz kolektor od głowicy schodzi lekko i wymieniasz uszczelkę ale starą dokładnie zeskrobujesz ,
skręcasz kolektor , montujesz gumę dokręcając od spodu z czuciem tak żebyś nie przesadził bo guma się wypaczy potem nakładasz przepustnice tą podkładkę ebonitowa lub najlepiej kupujesz nową i nakładasz wtrysk przykręcasz 4 śrubkami z czuciem bo lubią się ukręcić jak mi
i cieszysz sie nie falującym silnikiem
a i najlepiej odłączyć akumulator na kilka minut i podpiąć w celu resetu kompa
temat przerabiany 1000 razy na forum
wymienić w godzinkę i po sprawie
nie odpinaj tylko werzy z chłodziwem bo nie trzeba , najpierw demontujesz wtrysk i odsuwasz na bok potem zdejmujesz przepustnice i myjesz , potem odkręcasz gumowa podstawę i wywalasz , potem odkręcasz kolektor od głowicy schodzi lekko i wymieniasz uszczelkę ale starą dokładnie zeskrobujesz ,
skręcasz kolektor , montujesz gumę dokręcając od spodu z czuciem tak żebyś nie przesadził bo guma się wypaczy potem nakładasz przepustnice tą podkładkę ebonitowa lub najlepiej kupujesz nową i nakładasz wtrysk przykręcasz 4 śrubkami z czuciem bo lubią się ukręcić jak mi
i cieszysz sie nie falującym silnikiem
a i najlepiej odłączyć akumulator na kilka minut i podpiąć w celu resetu kompa
temat przerabiany 1000 razy na forum
Ostatnio zmieniony sob cze 26, 2010 17:38 przez dziabi3, łącznie zmieniany 1 raz.
był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 276 gości