cos z silnikiem???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
vasyl22
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: śr paź 05, 2005 20:43
Lokalizacja: Braniewo, Olsztyn, Giżycko
Kontakt:

cos z silnikiem???

Post autor: vasyl22 » pt sty 20, 2006 13:49

witam mam pytanie bo nie wiem sam mozliwe ze mam juz jakies omamy jezeli silnik zaczna sie pier.....ić to jest taka mozliwosc ze poziom oleju sie zwieksza bo cos mnie to niepokoji nie wiem czy zostawiłem samochód na jakims przechyle bo nie pamietam ale pokazał mi ze mam wiecej oleju niz wlewałem chodzi mi o miare na bagnecie pozdrawiam



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » pt sty 20, 2006 14:15

Oczywiscie ze istnieje taka mozliwosc:
1) uszkodzona uszczelka pod glowica - do oleju dostaje sie plyn chlodniczy - dodatkowo przewaznie objawia sie "maslem" na korku wlewu oleju
2) jezeli jezdzisz tylko na benzynie bardzo krotkie odcinki - ze wzgledu na jazde na ssaniu, wieksza ilosc paliwa zostaje na gladziach cylindrow nie spalona i zbierana jest wraz z filmem olejowym powodujac mieszanie sie benzyny z olejem i zwiekszaniem jego poziomu :D
3) pompa mechaniczna paliwa ma np. nieszczelnosc gdzies na simmerringu i przepuszcza paliwko do silnika..



gor7
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: pn lis 21, 2005 15:49
Lokalizacja: augustów
Kontakt:

Post autor: gor7 » pt sty 20, 2006 15:09

SToRM pisze:Oczywiscie ze istnieje taka mozliwosc:
1) uszkodzona uszczelka pod glowica - do oleju dostaje sie plyn chlodniczy - dodatkowo przewaznie objawia sie "maslem" na korku wlewu oleju
2) jezeli jezdzisz tylko na benzynie bardzo krotkie odcinki - ze wzgledu na jazde na ssaniu, wieksza ilosc paliwa zostaje na gladziach cylindrow nie spalona i zbierana jest wraz z filmem olejowym powodujac mieszanie sie benzyny z olejem i zwiekszaniem jego poziomu :D
3) pompa mechaniczna paliwa ma np. nieszczelnosc gdzies na simmerringu i przepuszcza paliwko do silnika..


D 1 punku to trzeba jeszcze dodać że nie zawsze masło na korku to uszkodzona głowica. dzieje sie tak jeżeli jexdzisz na nie dogrzanym silniku, tz. krótkie odcinki.Sprzawdz jeszcze w zbiorniczku płynu chłodzącego czy nie ma tam śladu oleju, jezeli jest to wtedy uszczelka do wymiany.


vwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvw

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pt sty 20, 2006 19:57

No więc:
- powąchaj olej czy paliwem nie śmierdzi
- czy nie ubywa płynu chłodzącego


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

stone
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: sob sty 14, 2006 16:12
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: stone » pt sty 20, 2006 20:19

proponował bym terz sprawdzić czy olej na bagnecie ma naturalny kolor jeśli jest w nim płyn to zmieni sie na jasno kakaowy.pozdro



jusci
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw paź 07, 2004 18:25
Lokalizacja: Zamość LZ
Kontakt:

Post autor: jusci » pt sty 20, 2006 20:27

Jeżeli sprawdzałeś zaraz po wlaniu to olej mógł jeszcze nie spfda8a][b:63fa1fda8a]Dodano[/b:63fa1fda8a]: Pią Sty 20, 2006 20:44[/i:63fa1fda8a] ][/size:63fa1fda8a]
[quote:63fa1fda8a="caniggia"]Jeszcze nie dawno mozna bylo dostac login


pozdro!

Awatar użytkownika
vasyl22
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: śr paź 05, 2005 20:43
Lokalizacja: Braniewo, Olsztyn, Giżycko
Kontakt:

Post autor: vasyl22 » sob sty 21, 2006 20:53

dzieki chłopaki ale jest wszystko ok na rozgrzanym to sie nawet nie powinno sprawdzac bo to niemozliwe dzisiaj sprawdzałem jest tyle ile nalałem widocznie stał na jakims wzniesieniu nie mam zadnej kaszy na korku ani w pojemniku wyrównawczym pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 179 gości