Silnik AAM

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krzysio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: pn sie 15, 2005 06:53
Lokalizacja: Gdańsk

Silnik AAM

Post autor: krzysio » pt sty 20, 2006 10:13

Mam pytanie dotyczące silnika AAM, a konkretnie jego max moment obrotowy(i przy jakich obrotach) przy jakich obrotach osiąga max moc. A tak pozatym co nie gra jeżeli niechce mi odpalić rozrusznik ledwie się kręci-czy to rozładowany akumulator i gdzie mogę znaleźć wyłącznik alarmu(mam taki kluczyk do niego) i jak może wyglądać ta centralka alarmu?????


[you] dobrze że jeździsz vw

Awatar użytkownika
gribu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: pt paź 28, 2005 23:23
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: gribu » pt sty 20, 2006 10:47

Moc max - (KM/obr) 75 /5000
Moment max - (Nm/obr) 140 /2500

Co do odpalania na 99% rozładowany akumulator.
A na alarmach się niestety nie znam :jezor:
Ostatnio zmieniony sob sty 21, 2006 00:07 przez gribu, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
GTomek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: wt cze 14, 2005 21:54
Lokalizacja: Stolica
Kontakt:

Post autor: GTomek » pt sty 20, 2006 10:49

kluczyk do alarma masz dokładnie tylko do samej syrenki bo sam alarm wyłączasz poprzez pilota a jeżeli chciałbyś na stałe go dezaktywować musiałbyś go odłączać od kabli


[url=http://www.userbars.com/][img]http://www.userbars.com/galerie/images/files/3/7/vw.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
krzysio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: pn sie 15, 2005 06:53
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzysio » pt sty 20, 2006 10:56

chodzi o to, że chce wyjąć akumulator, ale jak odłączam kable to wyje alarm, nie wiem gdzie jest centralka alarmu ani nawet jak to wygląda, gdzie tego szukać? pod maską?


[you] dobrze że jeździsz vw

Awatar użytkownika
GTomek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: wt cze 14, 2005 21:54
Lokalizacja: Stolica
Kontakt:

Post autor: GTomek » pt sty 20, 2006 11:40

sam alarm wyłączasz przez pilota a syrenka ma zasilanie awaryjne i jak odpinasz to wyje
tak więc musisz wziąć ten kluczyk co masz i wyłączyć samą syrene nim i po kłopocie
potem jak załączysz aku spowrotem ją włączasz i cała sztuka
a syrenke masz napewno pod maską


[url=http://www.userbars.com/][img]http://www.userbars.com/galerie/images/files/3/7/vw.gif[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości