Przeguby i jakiś dziwny wspornik którego nie mają inne golf

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Przeguby i jakiś dziwny wspornik którego nie mają inne golf

Post autor: grandi » ndz cze 13, 2010 10:00

Mam następujące dwa pytania:

1. Kupiłęm od Arwana od kolegi Arwana i mam pytanie czy jeżeli tam są flansze 100 i chce założyć połosie 100 a teraz mam 90 to muszę przeguby też wszystkie nowe dawać , czy jest możliwość że zostawiam przeguby a półosie wkłądam 100. Prosił bym o pomoc - mógłby nktoś sprawdzić

2. Wczoraj zmieniałem wieszak , i co mnie zaskoczyło , nad środkowym wieszakiem na budzie jest jakiś ori. wspornik przykręcony , miedzy miedzy wspornikiem a budą jest tłumik.
inne golfy go nie mają , może to ktoś jakoś wytłumaczyć


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

arwam

Post autor: arwam » ndz cze 13, 2010 22:58

grandi, możesz założyć same przeguby na te półosie co masz a możesz też flansze przełożyć.
ale co do drugiego pytania to niestety Ci nie potrafię pomóc



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14293
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn cze 14, 2010 14:36

grandi, sorki,ale musisz zacząć pisać wyraźniej,bo ni cholery nie kumam o co biega...
Wiem,że kupiłeś skrzynię od arwam-a...przeguby wewnętrzne zmień i mieszki ochronne i będzie gitara.
Co do wieszaków,to 1 ma być na końcu tunelu w podłodze,a następne mają być dopiero nad tłumikiem końcowym.
Napisz dokładnie gdzie masz ten nietypowy :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pn cze 14, 2010 15:01

Plan działania jest taki , kupiłem skrzynię od Arwana - posiada flansze 100 , ja obecnie mam 90 , buduje kanał w garażu , więc sam chce to zrobić , zostawić flansze 100 dokupić półosie , i tu jest moje pytanie , jeżeli załaduje pólośki 100 to czy przeguby zew i wew zostają czy też muszę zmienić bo nie wiem czy pólosie w nie wejdą w półośki bo kupie polosie 100 a moje przeguby z 90 mogą nie pasować

Bo z wypowiedzi Michasia zrozumialem że wew zmieniam a zew zostają
Ostatnio zmieniony pn cze 14, 2010 15:03 przez grandi, łącznie zmieniany 1 raz.


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14293
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn cze 14, 2010 16:57

grandi pisze:jeżeli załaduje pólośki 100
Jakie półośki 100?
Półoś,to półoś.Zostaje ta co jest,zmieniasz tylko przeguby wewnętrzne i mieszki ochronne :bigok:
grandi pisze:zrozumialem że wew zmieniam a zew zostają
Dokładnie :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pn cze 14, 2010 22:00

Czyli z tego co rozumiem półoski byly te same a kupuje przeguby na 100 , nie było rożnych rozmiarów pólosi tylko jedne bo w nz przykladowo byly cienkie jak palec , Michaś znasz może nr przegubu na 100


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » pn cze 14, 2010 22:12

Moze inaczej: pytanie brzmi czy jest róznica pomiędzy półosią pod przegub 100mm, a półosią pod przegub 90mm (ilość zębów, średnica itd) bo generalnie ETKA podaje kilka typów półosi dla kazdego rodzaju przegubów. Z waszych wypowiedzi sądze ze nie ma zadnej róznicy. Tak?

Co do drugiego pytania, u grandiego przy końcu podłogi jest przykręcona od spodu dodatkowa poprzeczka która jakby spina oba brzegi tunelu środkowego od spodu. U mnie nie takiej nie ma. Auta z roczników 90 - 91, jedno 1V drugie RP.


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

arwam

Post autor: arwam » pn cze 14, 2010 23:15

mate64, u Ciebie jej brakuje bo ja w 99% procentach widzę tą spinkę która spina z tyłu obydwie połówki podłogi pod tylnymi siedzieniami i przechodzi ona pod rurą wydechową pomiędzy podłożem a podłogą auta



mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » wt cze 15, 2010 08:50

arwam, tylko że u mnie nie ma śladu/miejsca na nią :chytry:


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

arwam

Post autor: arwam » wt cze 15, 2010 23:11

arwam, tylko że u mnie nie ma śladu/miejsca na nią :chytry:
masz z tyłu cztery wystające z podłogi szpilki.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 89 gości