problem z pompa wtryskowa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

LukaszRybak_85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 16:53
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

problem z pompa wtryskowa

Post autor: LukaszRybak_85 » czw cze 10, 2010 10:16

witam jestem posiadaczem MK3 .

moim problemem jest to ze padła mi pompa wtryskowa i przy tym strasznie silnik klekotał. wymieniłem pompę która kopiłem używana i po dwóch miesiącach znowu zaczęło mi sie to dziać czyli silnik zaczął strasznie klekotać i autko straciło na mocy .

spotkał sie ktoś z takim problemem proszę o poradę czym to może być spowodowane



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14226
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw cze 10, 2010 11:07

Co lejesz do baku? :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

LukaszRybak_85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 16:53
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: LukaszRybak_85 » czw cze 10, 2010 11:09

tankuje na stacjach nie kupuje od zdanych lewusów .raczej tankuje na Shell-u



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14226
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw cze 10, 2010 11:16

Pompa wtryskowa jest smarowana ON,więc jakość paliwa ma duży wpływ na żywotność pompy.
Nie widzę innej odpowiedzi niż kiepskie paliwo lub sam filtr jest już marny i puszcza syf do pompy...
Kiedy filtr zmieniałeś? :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

LukaszRybak_85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 16:53
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: LukaszRybak_85 » czw cze 10, 2010 11:23

filterek zmieniałem jakieś 2 miesiące temu wtedy jak wymieniałem pompę wtryskowa



arwam

Post autor: arwam » czw cze 10, 2010 11:24

LukaszRybak_85, albo coś ze sterowaniem zaworu bodajże N-108 albo sam zawór padł
właśnie on odpowiada za regulację kąta wtrysku przez to masz za wczesny i strasznie słaby silnik



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » czw cze 10, 2010 23:33

odpal silnik , odłącz czujnik obrotów wału i powiedz czy zachowuje sie tak samo, chodzi jakby koślawo i nierówno?w ostateczności syf idzie do pompy i sie przelwe przytyka.
Ostatnio zmieniony czw cze 10, 2010 23:34 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

kubik78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: śr sty 14, 2009 16:31
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kubik78 » pt cze 11, 2010 02:57

u mnie jest klekot od kiedy go kupiłem (wrzesien 2008) Pierwsza diagnoza była że pada pompa paliwowa. Jeżdżę do dzisiaj na tej "padającej" pompie paliwowej i jeszcze chipa sobie w styczniu 2009 zrobiłem i nic sie nie dzieje. Pewnie za jakiś czas będę zmuszony ją wymienić ale chciałem zaznaczyć że "padającą" od "padniętą" dzieli jeszcze dłuuuugi czas



arwam

Post autor: arwam » pt cze 11, 2010 10:19

kubik78 pisze:Pewnie za jakiś czas będę zmuszony ją wymienić ale chciałem zaznaczyć że "padającą" od "padniętą" dzieli jeszcze dłuuuugi czas
nie zawsze tak jest.
zapytaj kolegi Michaś_1977
u niego pompa jeździła cały czas i nic się nie działo a jak padła to na środku krzyżówki i już nawet hol by nie pomógł



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 37 gości