wymiana kompletu przewodów hamulcowych
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
wymiana kompletu przewodów hamulcowych
dziś rano pod samochodem zobaczyłem plamę i okazało się że to płyn hamulcowy. pedał hamulca zrobił sie miękki i przy naciśnięciu słychać syczenie z przewodów pod autem.dodam że już sporo tego płynu wyciekło. w związku z tym mam do was prośbę: może mi ktoś napisać ile będzie kosztowała wymiana całych przewodów do wszystkich kół(przewody miękkie i sztywne), ile będę potrzebował tego przewodu i co będzie jeszcze potrzebne oprócz tych przewodów?? z góry dzięki
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Oprócz przewodów będzie potrzebny Tobie płyn hamulcowy . Sprawdź, czy możesz w każdym kole odkręcić odpowietrznik przy zacisku/cylinderku. Po wymianie będziesz musiał odpowietrzyć, i raczej nie było by miło, kiedy okazało by się, że urwiesz odpowietrznik, czy coś... A tam możesz wcześniej sprawdzić, ewentualnie dorwać gdzieś zacisk, w którym można odkrecić odpowietrznik itp. Druga sprawa - zdecyduj się, czy chcesz sam zarabiać końcówki metalowych przewodów, czy w sklepie dorobią tobie na długość. Można też kupić gotowe przewody hamulcowe, o różnych długościach, ale z tego c opamiętam, to ciężko dostać przewody te długie, idące na tył.
Jeżeli chcesz sam zarabiać końcówki, to trzeba kupić maszynkę do tego - jakiś czas temu widziałem na allegro na ok.80zł. Zobacz w ETCE, jakie długości przewodów potrzebujesz - będziesz iedzał ile kupić rurki, lub ile kazać zarobić w sklepie.
Jeżeli chcesz sam zarabiać końcówki, to trzeba kupić maszynkę do tego - jakiś czas temu widziałem na allegro na ok.80zł. Zobacz w ETCE, jakie długości przewodów potrzebujesz - będziesz iedzał ile kupić rurki, lub ile kazać zarobić w sklepie.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
Miedziane kupisz zaprawione w różnych długościach w sklepach. Ja kupowałem 1,2 m za 16 zł i 1,8 meta za 20 zł. Te główne będą w okolicach 2,7 metra (na tył). Do tego proponuje od razu wymienić elastyczne - po 20-40 zł. Dokładne długości w EKTA. Możesz kupić w ASO ale cena jest taka sobie 32 zł za metr plus 10 zł za końcówkę. Oni też zaprawiają z metra ale w stali.
EDIT:
Sprawdź jeszcze stan przewodów na belce. Do dobrania długości potrzeba info o rodzaju hebli z tyłu (bębny czy tarcze) oraz posiadaniu bądź nie korektora siły hamowania. Przewody nie muszą być idealnie co do centymetra. Ja kupiłem 1,8 ale potrzebowałem 1,77 metra. Wziąłem miedź bo łatwo się kształtuje. Gięcie stalowych przewodów w ręku może się skończyć złamaniem profilu.
EDIT:
Sprawdź jeszcze stan przewodów na belce. Do dobrania długości potrzeba info o rodzaju hebli z tyłu (bębny czy tarcze) oraz posiadaniu bądź nie korektora siły hamowania. Przewody nie muszą być idealnie co do centymetra. Ja kupiłem 1,8 ale potrzebowałem 1,77 metra. Wziąłem miedź bo łatwo się kształtuje. Gięcie stalowych przewodów w ręku może się skończyć złamaniem profilu.
Ostatnio zmieniony wt cze 08, 2010 15:19 przez jhosef, łącznie zmieniany 1 raz.
dzięki! a ma ktoś może etkę u siebie i mógłby sprawdzić?? chodzi mi albo o wymiar albo o numer części
nie orientuje się ktoś czy przewody od golfa III mają podobną długość??
nie orientuje się ktoś czy przewody od golfa III mają podobną długość??
Ostatnio zmieniony pt cze 11, 2010 19:59 przez paffciu, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 83 gości