Silnik szatkuje, nie wkręca się na obroty
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Silnik szatkuje, nie wkręca się na obroty
Witam.
Mam problem ze swoim Golfikiem. Problem tkwi w tym że silnik nie pracuje równo, trochę się trzęsie a drgania są przenoszone na całą budę. Gorzej wkręca się na obroty i ogólnie przez to sprawia wrażenie trochę słabszego. Świece wymieniłem miesiąc wstecz (NGK), kable i kopułka stare. dodam jeszcze że u mnie ostatnio nawałnice więc nie wykluczone że coś się zalało - tylko co sprawdzać ?
Jeszcze jedno pytanie żeby nie tworzyć nowego tematu.
Wymieniałem z kumplem w Astrze F klocki hamulcowe (teoretycznie astra ale budowa hamulców taka sama, hamulce bez ABS). Cofnąłem tłoczek wymieniłem klocki, przesmarowałem tulejki, złożyłem i przed wymianą, na starych klockach pedał hamulca "brał" przy górze a na nowych łapie "na ostro" już przy samej podłodze. Nieruszane odpowietrzniki ani nie wyciekł płyn. Tylko były cofnięte tłoczki, co się stało i jak to naprawić ?
pozdrawiam
[ Dodano: 05 Cze 2010 19:45 ]
Czy po cofnięciu tłoczka hamulcowego zawsze trzeba odpowietrzać układ hamulcowy ?
Coś takiego mi kolega podsunął na myśl ale ile razy u siebie wymieniałem to bez odpowietrzania zawsze hamulec brał tak samo.
Mam problem ze swoim Golfikiem. Problem tkwi w tym że silnik nie pracuje równo, trochę się trzęsie a drgania są przenoszone na całą budę. Gorzej wkręca się na obroty i ogólnie przez to sprawia wrażenie trochę słabszego. Świece wymieniłem miesiąc wstecz (NGK), kable i kopułka stare. dodam jeszcze że u mnie ostatnio nawałnice więc nie wykluczone że coś się zalało - tylko co sprawdzać ?
Jeszcze jedno pytanie żeby nie tworzyć nowego tematu.
Wymieniałem z kumplem w Astrze F klocki hamulcowe (teoretycznie astra ale budowa hamulców taka sama, hamulce bez ABS). Cofnąłem tłoczek wymieniłem klocki, przesmarowałem tulejki, złożyłem i przed wymianą, na starych klockach pedał hamulca "brał" przy górze a na nowych łapie "na ostro" już przy samej podłodze. Nieruszane odpowietrzniki ani nie wyciekł płyn. Tylko były cofnięte tłoczki, co się stało i jak to naprawić ?
pozdrawiam
[ Dodano: 05 Cze 2010 19:45 ]
Czy po cofnięciu tłoczka hamulcowego zawsze trzeba odpowietrzać układ hamulcowy ?
Coś takiego mi kolega podsunął na myśl ale ile razy u siebie wymieniałem to bez odpowietrzania zawsze hamulec brał tak samo.
Chyba mam winnego
Zdjąłem obudowę filtra i widze ze jedna wtyczka od wtryskiwacza jest jakoś dziwnie przekrzywiona, chciałem ja wyprostować ale już czułem że już prawie w ogóle się nie trzyma i urwałem to. Pytanie jak montowane są wtryski - na wcisk czy jakoś przykręcane bo nie widzę żadnej śruby, może uda mi sie go jakoś polutować
Zdjąłem obudowę filtra i widze ze jedna wtyczka od wtryskiwacza jest jakoś dziwnie przekrzywiona, chciałem ja wyprostować ale już czułem że już prawie w ogóle się nie trzyma i urwałem to. Pytanie jak montowane są wtryski - na wcisk czy jakoś przykręcane bo nie widzę żadnej śruby, może uda mi sie go jakoś polutować
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 77 gości