Silnik szatkuje, nie wkręca się na obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
h2so4
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 198
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 17:33
Lokalizacja: Wawa

Silnik szatkuje, nie wkręca się na obroty

Post autor: h2so4 » sob cze 05, 2010 19:13

Witam.

Mam problem ze swoim Golfikiem. Problem tkwi w tym że silnik nie pracuje równo, trochę się trzęsie a drgania są przenoszone na całą budę. Gorzej wkręca się na obroty i ogólnie przez to sprawia wrażenie trochę słabszego. Świece wymieniłem miesiąc wstecz (NGK), kable i kopułka stare. dodam jeszcze że u mnie ostatnio nawałnice więc nie wykluczone że coś się zalało - tylko co sprawdzać ?

Jeszcze jedno pytanie żeby nie tworzyć nowego tematu.
Wymieniałem z kumplem w Astrze F klocki hamulcowe (teoretycznie astra ale budowa hamulców taka sama, hamulce bez ABS). Cofnąłem tłoczek wymieniłem klocki, przesmarowałem tulejki, złożyłem i przed wymianą, na starych klockach pedał hamulca "brał" przy górze a na nowych łapie "na ostro" już przy samej podłodze. Nieruszane odpowietrzniki ani nie wyciekł płyn. Tylko były cofnięte tłoczki, co się stało i jak to naprawić ?

pozdrawiam

[ Dodano: 05 Cze 2010 19:45 ]
Czy po cofnięciu tłoczka hamulcowego zawsze trzeba odpowietrzać układ hamulcowy ?
Coś takiego mi kolega podsunął na myśl ale ile razy u siebie wymieniałem to bez odpowietrzania zawsze hamulec brał tak samo.



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » sob cze 05, 2010 20:07

h2so4 pisze:co się stało i jak to naprawić ?
Spróbowaź odpowietrzyć nie zaszkodzi, ale obstawiam ,że klocki muszą sie ułożyć.
h2so4 pisze:co sprawdzać ?
Na poczatek nie zaszkodziłaby diagnostyka vagiem.



Awatar użytkownika
h2so4
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 198
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 17:33
Lokalizacja: Wawa

Post autor: h2so4 » sob cze 05, 2010 20:12

Wolałbym "łopatologicznie". Auto jutro przydałoby się sprawne a teraz ani jutro już żadnego warsztatu nie znajdę otwartego.



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » sob cze 05, 2010 20:31

Ale o czym konkretnie mówisz pisząc "łopatologicznie"?



Awatar użytkownika
wolfzan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 906
Rejestracja: sob cze 23, 2007 08:43
Lokalizacja: Wrocław/Nisko
Kontakt:

Post autor: wolfzan » sob cze 05, 2010 20:46

Poszukaj na forum tematów o silniku AEE. Ten silnik ma to do siebie, że trzęsie budą na biegu jałowym i NIC Z TYM NIE ZROBISZ.



Awatar użytkownika
h2so4
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 198
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 17:33
Lokalizacja: Wawa

Post autor: h2so4 » sob cze 05, 2010 20:51

Łopatologicznie czyli może faktycznie coś zalało po wjechaniu w kałużę i gdzie szukać, co czyścić.

Co do trzęsienia AEE - wiesz, mam ten silnik 5 lat i wiem że teraz nie pracuje tak jak poprzednio :bajer:



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » sob cze 05, 2010 21:05

h2so4 pisze:czyli może faktycznie coś zalało po wjechaniu w kałużę i gdzie szukać, co czyścić
Możesz sprawdzić bez użycia komputera, to wykręcić i wysuszyć izolatory świec, przewody WN szczególnie w środku nasadek i kopułkę.



Awatar użytkownika
h2so4
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 198
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 17:33
Lokalizacja: Wawa

Post autor: h2so4 » sob cze 05, 2010 21:16

Chyba mam winnego

Obrazek

Zdjąłem obudowę filtra i widze ze jedna wtyczka od wtryskiwacza jest jakoś dziwnie przekrzywiona, chciałem ja wyprostować ale już czułem że już prawie w ogóle się nie trzyma i urwałem to. Pytanie jak montowane są wtryski - na wcisk czy jakoś przykręcane bo nie widzę żadnej śruby, może uda mi sie go jakoś polutować



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » sob cze 05, 2010 21:32

Normalnie, odkręcasz 2 śruby i listwę zdejmujesz a wtryski są na wcisk.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 77 gości