Nie mogę uruchomić wogóle silnika :(
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Nie mogę uruchomić wogóle silnika :(
Witam , jestem nowy na forum , próbowałem znaleźć takie objawy ale mi się nie udało
VW Golf MK4
1,9 TDI 90 KM / 66 kW
produkcja: 1 zarejestrowanie : 1999/12/01
kilka dni temu jak wróciłem do auta po pracy jakieś 8 godzin, nie mogłem odpalić silnika,
zawsze odpalał za pierwszym razem
chechłałem rozrusznikiem, on pięknie kręcił i nic
po kilkukrotnym kręceniu odpalił i wszystko było okej (kilka razy wysiadałem , miałem sprawy do załatwienia, krócej i dłużej , wszystko pięknie odpalało), znów jeździłem kilka dni, rano pięknie odpalał, po powrocie więcej niż nawet te szumne 8 godzin odpalał , za pierwszym razem , myślałem że to jakiś paproch albo coś :/ , po kilku dniach , dokładnie ta sama sytuacja , rano jak jechałem do pracy wszystko grało, po powrocie do auta po iluś tam godzinach, dokładnie ta sama sytuacja co wcześniej, chechłanie kilkukrotne , odpalił i znów wszystko oki było , radość nie była długa, dziś rano jak chciałem pojechać do pracy , nie pomogło chechłanie rozrusznikiem, auto jak martwe , po powrocie z pracy znów próbowałem i nic :/
co może być przyczyną ?
kontrolka świec jak włączę stacyjkę, po chwili gaśnie , wszystkie kontrolki elegancko także a auto dalej martwe :/,
VW Golf MK4
1,9 TDI 90 KM / 66 kW
produkcja: 1 zarejestrowanie : 1999/12/01
kilka dni temu jak wróciłem do auta po pracy jakieś 8 godzin, nie mogłem odpalić silnika,
zawsze odpalał za pierwszym razem
chechłałem rozrusznikiem, on pięknie kręcił i nic
po kilkukrotnym kręceniu odpalił i wszystko było okej (kilka razy wysiadałem , miałem sprawy do załatwienia, krócej i dłużej , wszystko pięknie odpalało), znów jeździłem kilka dni, rano pięknie odpalał, po powrocie więcej niż nawet te szumne 8 godzin odpalał , za pierwszym razem , myślałem że to jakiś paproch albo coś :/ , po kilku dniach , dokładnie ta sama sytuacja , rano jak jechałem do pracy wszystko grało, po powrocie do auta po iluś tam godzinach, dokładnie ta sama sytuacja co wcześniej, chechłanie kilkukrotne , odpalił i znów wszystko oki było , radość nie była długa, dziś rano jak chciałem pojechać do pracy , nie pomogło chechłanie rozrusznikiem, auto jak martwe , po powrocie z pracy znów próbowałem i nic :/
co może być przyczyną ?
kontrolka świec jak włączę stacyjkę, po chwili gaśnie , wszystkie kontrolki elegancko także a auto dalej martwe :/,
- Marcin TDI
- -Diesel Power-
- Posty: 887
- Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
- Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
- Kontakt:
witam a filterek paliwa dawno był wymieniany?? może paliwo mu sie cofa. trzeba sprawdzić czy gdzieś nie ma bąbelków w przewodach paliwa z powietrzem
MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;
Witam
na wiosnę tamtego roku był wymieniany, paliwo do filtra podaje , a w przeźroczystym wężyku widać trochę powietrza, ale było tak caly czas i przed wymianą filtra i po i odpalał za pierwszym razem ...
wrazie czego jak odpowietrzyć ??
na wiosnę tamtego roku był wymieniany, paliwo do filtra podaje , a w przeźroczystym wężyku widać trochę powietrza, ale było tak caly czas i przed wymianą filtra i po i odpalał za pierwszym razem ...
wrazie czego jak odpowietrzyć ??
Ostatnio zmieniony pt cze 04, 2010 19:45 przez Lancecik, łącznie zmieniany 2 razy.
- Marcin TDI
- -Diesel Power-
- Posty: 887
- Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
- Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
- Kontakt:
z tego co wiem to sam się odpowietrza. proponuję zmienić filtr paliwa na sam początek bo miałem podobny przypadek.
[ Dodano: 04 Cze 2010 21:34 ]
tylko żeby szybciej zapalił to proponuję zalać go ropą
[ Dodano: 04 Cze 2010 21:34 ]
tylko żeby szybciej zapalił to proponuję zalać go ropą
MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
w pierwszej kolejności proponuje odpytać auto VAG-iem.
Tak wymieniać wszystko po kolei i czekać aż zapali to można długo.
Tak wymieniać wszystko po kolei i czekać aż zapali to można długo.
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
Widze , że sie bez kompa nie obędzie :/
ma ktoś jakiś namiar we wrocławiu , bo autoryzowany serwis z torbami mnie pusci
[ Dodano: 04 Cze 2010 22:44 ]
ma ktoś jakiś namiar we wrocławiu , bo autoryzowany serwis z torbami mnie pusci
[ Dodano: 04 Cze 2010 22:44 ]
a jak nie będzie błędów ??Łuki_79 pisze:Włączysz zapłon i odczytasz błędy z ECU..o ile są
Mówisz i Masz : Nic na siłę : Więcej tez mi nie potrzeba !!
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/006908464c0a1dacb2798.jpg[/img]
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/006908464c0a1dacb2798.jpg[/img]
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
Myśleć panowie, MYŚLEĆLancecik pisze:a jak nie będzie błędów ??
Jeśli nie będzie błędów elektronicznych w silniku to wówczas do sprawdzenia pozostaje wszystkie inne elementy niezdiagnozowane typu:
1. rozrząd
2. dopływ paliwa
3. filtr paliwa
4. kostka stacyjki
5. przekaźniki
6. alarm jeśli jest inny jak fabryczny
i wszystko inne co jest niediagnozowalne i można by wyliczać w nieskończoność
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
Myślenie , myśleniem ale bez dobrych rad nigdy się nie obejdzie )
jak coś się wyjaśni dam znać
i dziękuje serdecznie za podpowiedzi ))
a mam inne pytanie , jaki uważacie , że olej powinienem lać dla tylu letniego golfika
i muszę dolać do zbiornika cieczy chłodzącej płyn , jakiś konkretny ??
jak coś się wyjaśni dam znać
i dziękuje serdecznie za podpowiedzi ))
a mam inne pytanie , jaki uważacie , że olej powinienem lać dla tylu letniego golfika
i muszę dolać do zbiornika cieczy chłodzącej płyn , jakiś konkretny ??
Mówisz i Masz : Nic na siłę : Więcej tez mi nie potrzeba !!
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/006908464c0a1dacb2798.jpg[/img]
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/006908464c0a1dacb2798.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 132 gości