Witam.
Problem jak w temacie... niedawno został wymieniony tłok bo pękł a po wyjęciu okazało się że brakuje pierścienia olejowego, (pęknięcie nie sięgało rowka w którym powinien się znajdowac ów pierścień). Został założony nowy tłok z kompletem pierścieni. Wirnik turbiny ucierpiał więc cała turbosprężarka została zregenerowana. Czystość odmy sprawdzona, szczelność turbo --> kolektor ssący poprawna. Po niedługim czasie pękł wałek w turbo a firma regenerująca nie uznaje reklamacji. Co zrobić żeby po wymianie turbo nie było kolejnych nespodzianek?
Przeczytałem kilka artykułów i tematów na kilku forach ale nadal wydaje mi się że jeszcze mało wiem...
Pęknięty tłok, dwukrotnie uszkodzona turbina. 1.9 115km
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Pęknięty tłok, dwukrotnie uszkodzona turbina. 1.9 115km
Ostatnio zmieniony śr cze 02, 2010 17:15 przez k18t, łącznie zmieniany 1 raz.
a ten brakujacy pierścień odnalazł się ? trzeba by silnik rozebrać na elementy i dobrze poszukać
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
On nie miał prawa spaść, co więcej, jego tam wogóle nie było! Tłok był uszczerbany od góry po skosie do wysokości pierwszego pierścienia, a brakowało olejowego, czyli trzeciego. Ktoś tego pierścienia po prostu nie założył. To pewne na 100%RasPL pisze:a ten brakujacy pierścień odnalazł się ? trzeba by silnik rozebrać na elementy i dobrze poszukać
foto [rysunek poglądowy] pokazuje gdzie było pęknięcie i którego pierścienia brak.
JAKIEŚ POMYSŁY CO JEST ŹLE???
Ostatnio zmieniony śr cze 02, 2010 23:39 przez k18t, łącznie zmieniany 4 razy.
Pęknięty tłok to podobno norma, jeśli założony tłok nie jest od dokładnie takiego modelu silnika, a jak zapewne wiesz 1,9 tdi w golfach IV jest chyba 12 typów silnika, więc jeśli ktoś kupił tłok bez podania kodu silnika to jest małe prawdopodobieństwo że trafił na dobry.
A brak pierścienia, bardzo dziwna sprawa, przecież on by brał więcej oleju niż paliwa
Ja osobiście już robiłem różne cuda w silnikach (np. pod panewki podkładałem żyletki żeby trzymał ciśnienie oleju ) ale żeby pierścienia nie założyć to naprawdę dobry zawodnik musiał być
A brak pierścienia, bardzo dziwna sprawa, przecież on by brał więcej oleju niż paliwa
Ja osobiście już robiłem różne cuda w silnikach (np. pod panewki podkładałem żyletki żeby trzymał ciśnienie oleju ) ale żeby pierścienia nie założyć to naprawdę dobry zawodnik musiał być
:cady: [url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/11964][img]http://www.motostat.pl/user_images/11964/icon4.png[/img][/url] :mk3:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 273 gości