problem z hamulcami 312mm

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Kevin_mkII
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 770
Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
Lokalizacja: Worthersee
Kontakt:

problem z hamulcami 312mm

Post autor: Kevin_mkII » pt maja 28, 2010 13:21

Witam....

auto golf trójka z ABSem z APY pod maską na seryjnym programie na wydechu i dolocie ale to tu chyba nie ma wiekszego wpływu
mam problem z hamulcami....

załozyłem heble 312mm,(poprzednio 288) nowe tarcze, klocki, przewody w stalowym oplocie Goodridga, płyn ATE Blue racing, zaciski wszystkie zregenerowane z piaskowaniem włacznie i nowymi oczywiscie uszczelkami, tłoczki nie miały żadnych wżerów, i same tłoki składane tez przy uzyciu pasty ate do regeneracji zacisków

problem...pedał hamulca nie stawia takiego oporu jak np w moim dupowozie mk4, nawet przy podpompowaniu pedał nie rośnie a powoli opada do podłogi po czym chyba sie nawet na niej opiera....mozna pomyslec ze odpowietrzyc hamulce trzeba... odpowietrzane metoda garazową na 2 osoby i maszyna ATE, odpowietrzany takze VAGiem ABS, przy wyłączonym silniku pedał jest "beton" tzn twardy, po właczeniu silnika opada pedał pod naciskiem ale tez uwazam leci do samego dołu powoli,
podczas jazdy jednak przy wcisnieciu pedału łapie przy samym koncu i zauwazyłem ale jakby ściagło auto na prawo... mozna pomyslec ze prawy zacisk łapie mocniej...i to tez jest dziwne...

dodam ze wyczrpały mi sie chyba pomysły... sprawdziłem juz wszystko... nie ma wycieków wszedzie sucho... wszystko podłączone jak nalezy, przewód podcisnieniowy podłączony tez jak bozia nakazała, zaworek zwrotny sprawny na tymże przewodzie, serwo szczelne, nawet pompa hamulcowa zmieniona gdyz akurat mialem taka sama w garazu... nadal te same objawy, pomysłów brak...


dodam tez ze zaciski przy 288 i 312 jak pewnie wiemy sa identyczne wiec nie ma potrzeby zmieniac pompy hamulcowej na wieksza bo tłok i tak ma ta sama średnice...

macie jakies pomysły?? bo mi sie juz chyba wyczerpały, byłbym wdzieczny za jakies uwagi
Ostatnio zmieniony pt maja 28, 2010 13:23 przez Kevin_mkII, łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdrawiam
Kevin

http://www.facebook.com/ksystem1 - K-system Car Detailing

Awatar użytkownika
pczerniej
Forum Master
Forum Master
Posty: 1928
Rejestracja: śr sty 31, 2007 15:16
Lokalizacja: nord-vag
Kontakt:

Post autor: pczerniej » pt maja 28, 2010 13:35

ja bym stawiał na pompę ABS , o ile się nie mylę servis BOSCH powinien mieć sprzęt aby połączyć się z pompa i ja zdiagnozować


Capo di tutti capi
Nord-vag.pl
MK1 1.8 20vT

Awatar użytkownika
Kevin_mkII
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 770
Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
Lokalizacja: Worthersee
Kontakt:

Post autor: Kevin_mkII » pt maja 28, 2010 13:42

tylko czemu pomppa abs jesli ABS działa?? sama pompa nie cieknie??


Pozdrawiam
Kevin

http://www.facebook.com/ksystem1 - K-system Car Detailing

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt maja 28, 2010 14:14

NIe pompa ABS tylko pompa hamulcowa pod lupę, niedorga sprawa, prawdopodobnie przepuszcza na sekcjach. To pod warunkiem że pompa ABS została dobrze odpowietrzona, ale z tego co piszesz to tak.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Kevin_mkII
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 770
Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
Lokalizacja: Worthersee
Kontakt:

Post autor: Kevin_mkII » pt maja 28, 2010 14:32

pompe ABS odpowetrzałem VAGIEM chyba z 5 razy, pompa hamulcowa nie jest nie droga.... 350zł trzeba połozyc za nową ATE, to nie problem kupic... ale po co kupowac jesli moze to nie byc to
Ostatnio zmieniony pt maja 28, 2010 14:33 przez Kevin_mkII, łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdrawiam
Kevin

http://www.facebook.com/ksystem1 - K-system Car Detailing

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt maja 28, 2010 14:36

Kevin_mkII, dobrą pompę hamulcową kupuje się za kilkadziesiąt zeta na szrocie, nowa w podróbach też tyle nie kosztuje, mozna nawet załozyć do pompy zestaw naprawczy ale to mniej trwałe rozwiązanie. ZZa kasę jak podajesz to można kompletny ABS załozyć http://www.allegro.pl/search.php?string ... aign=opera


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Kevin_mkII
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 770
Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
Lokalizacja: Worthersee
Kontakt:

Post autor: Kevin_mkII » pt maja 28, 2010 14:56

ja nie mówie o uzywkach.. te mnie nie interesują! pompa nowa ATE kosztuje około 600zł ja jako pracownik IC moge ja wyrwac za 350zł sa tansze zamienniki ale niechce zamienników, a dwa pompe mialem jedną mysle ze sprawna w garazu i jest dokladnie to samo co przed wymianą, tez na niej jezdzilem w poprzednim aucie i byla ok


Pozdrawiam
Kevin

http://www.facebook.com/ksystem1 - K-system Car Detailing

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 76 gości