problemy z moca

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ryba rafal
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr maja 26, 2010 20:44
Lokalizacja: elk

problemy z moca

Post autor: ryba rafal » śr maja 26, 2010 22:19

witam mam problem z moim golfem czyli do 3000 obrotow zbiera sie super ale powyzej traci moc i nie moge przekroczyc 160km/h na autobanie sprawdzalem juz; przeplywomierz,zaworek i zaslepiany przewod od egr i nic !!! pomocy



Awatar użytkownika
Velthar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: pt maja 23, 2008 11:41
Lokalizacja: Strzelin/Wrocław
Kontakt:

Post autor: Velthar » śr maja 26, 2010 22:22

Podepnij pod kompa i zobacz jakie błędy.



Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » śr maja 26, 2010 23:15

objawy podobne do notlaufu, zvaguj auto koniecznie



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » czw maja 27, 2010 01:31

jeśli wyjdzie błąd przeładowania turbo lub różnicy doregulowania to w pierwszej kolejności sprawdź szczelność wężyka ciśnieniowego idącego od N75 do gruszki siłownika przy turbo, wężyk idący do N75 jak również samą gruszkę na szczelność (skoro N75 podmieniony i dalej to samo), jeśli wężyki i gruszka będą szczelne to sprawdzić należy następnie sztangę - czy nie zacięła się w gruszce lub czy dźwignia obrotu zaworu upustowego w turbo nie jest zacięta.


Obrazek

ryba rafal
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr maja 26, 2010 20:44
Lokalizacja: elk

Post autor: ryba rafal » czw maja 27, 2010 21:40

a jak sprawdzic szczelnosc gruszki i ta sztange??? domyslam sie ze jest to dostepne tylko od spodu

[ Dodano: 27 Maj 2010 21:43 ]
[quote][/quote]Sztomel, mam jeszcze jednego golfika i bez problemu osiagam 180km/h



Awatar użytkownika
Nowal
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: ndz sie 17, 2008 22:37
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Nowal » czw maja 27, 2010 21:50

dziurawy dolot. Sam to dzisiaj robilem. Objaw taki sam jak u ciebie. Teraz smiga jak powinien. Ale najpierw zrob logi



ryba rafal
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr maja 26, 2010 20:44
Lokalizacja: elk

Post autor: ryba rafal » czw maja 27, 2010 21:55

Nowal,wlasnie bo slysze jakies syczenie tak jakby w tlumiku



Awatar użytkownika
Nowal
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: ndz sie 17, 2008 22:37
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Nowal » czw maja 27, 2010 22:18

napewno w dolocie, posprawdzaj wszystkie przewody gumowe łącznie z intercoolerem. Ja wymienilem 2 złaczki gumowe te krótkie po 6 cm



ryba rafal
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr maja 26, 2010 20:44
Lokalizacja: elk

Post autor: ryba rafal » czw maja 27, 2010 22:36

jutro sprawdze i wymienie jeszcze przewod do kompa

[ Dodano: 27 Maj 2010 22:38 ]
a moze ktos podrzuci jak zrobic i odczytac logi dynamiczne



Awatar użytkownika
Nowal
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: ndz sie 17, 2008 22:37
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Nowal » pt maja 28, 2010 15:23

wystarczy poszukac w google albo tu na forum jest pełno porad jak zrobic logi



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 121 gości