Silniczek szyberdachu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
hakersharp
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: czw paź 25, 2007 16:46
Lokalizacja: Chełm

Silniczek szyberdachu

Post autor: hakersharp » czw maja 13, 2010 16:13

Witam. Mam problem z silniczkiem szyberdachu. Po naciśnięciu jakiegokolwiek klawisza silniczek pyka. Nie zasuwa nie odsuwa tylko pyka. Czyżby już był do wymiany. Dodam że wcześniej działał. Ale miał przerwę bo prowadniczka pękła i odłączyłem go a teraz chciałem zrobić szyber a silniczek nie chce działać jak należy.

Proszę o pomoc bo mam samochód w rozsypce.


[img]http://images38.fotosik.pl/59/cdf322e1a264bd72.jpg[/img]

Awatar użytkownika
TeDIk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: czw gru 18, 2008 18:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: TeDIk » czw maja 13, 2010 16:57

poruszaj kostka ta przy silniczku podczas otwierania/zamykania jak zadziala to silniczek do wymiany. Ja tak mialem czasem sie cos walilo i nie moglem dachu zamknac , dociskalem i odginalem na przemian ta kostke i wtedy zalapywal i zamykalem, potem wymienilem na drugi uzywany i wszystko okej jest teraz.


[url=http://www.fotosik.pl/][img]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/040815f71bfe9f53.html[/img][/url]

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » czw maja 13, 2010 17:24

pod plastikową zasłonką szyberdachu masz kluczycz ampulowy do awaryjnego otwierania/zamykania szybra, odchyl zaślepkę włóż kluczyk w silniczek i pokręć zobacz czy szyber się zamyka otwiera bez problemów, potem wyjmij kluczyk zamknij zaślepkę otworu na kluczyk (ważne) i zobaczy czy szyber chodzi


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
fasolisko
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: ndz lut 14, 2010 19:53
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: fasolisko » czw maja 13, 2010 18:29

Możesz też odkręcić 2 śruby i wyjąć cały silniczek i zobaczyć czy idzie bez obciążenia.

Trudno powiedzieć co może być problemem.


Golf nie gubi oleju... On znaczy terytorium ;)
[img]http://images35.fotosik.pl/166/e9873f387123cdaa.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=323908]Moje MK3 1.8 GT[/url]

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » czw maja 13, 2010 18:40




Awatar użytkownika
hakersharp
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: czw paź 25, 2007 16:46
Lokalizacja: Chełm

Post autor: hakersharp » czw maja 13, 2010 20:42

Rozkręciłem silnik i na szczotkach było sporo smaru. Wytarłem to wszystko i pokryłem leciutko na nowo smarem. Po skręceniu i przylutowaniu spowrotem płytki, silniczek działa.

Dzięki za pomoc.
Ostatnio zmieniony czw maja 13, 2010 20:48 przez hakersharp, łącznie zmieniany 1 raz.


[img]http://images38.fotosik.pl/59/cdf322e1a264bd72.jpg[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 291 gości