Witam. Mam problem z silniczkiem szyberdachu. Po naciśnięciu jakiegokolwiek klawisza silniczek pyka. Nie zasuwa nie odsuwa tylko pyka. Czyżby już był do wymiany. Dodam że wcześniej działał. Ale miał przerwę bo prowadniczka pękła i odłączyłem go a teraz chciałem zrobić szyber a silniczek nie chce działać jak należy.
Proszę o pomoc bo mam samochód w rozsypce.
Silniczek szyberdachu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- hakersharp
- Nowicjusz
- Posty: 40
- Rejestracja: czw paź 25, 2007 16:46
- Lokalizacja: Chełm
poruszaj kostka ta przy silniczku podczas otwierania/zamykania jak zadziala to silniczek do wymiany. Ja tak mialem czasem sie cos walilo i nie moglem dachu zamknac , dociskalem i odginalem na przemian ta kostke i wtedy zalapywal i zamykalem, potem wymienilem na drugi uzywany i wszystko okej jest teraz.
[url=http://www.fotosik.pl/][img]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/040815f71bfe9f53.html[/img][/url]
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
pod plastikową zasłonką szyberdachu masz kluczycz ampulowy do awaryjnego otwierania/zamykania szybra, odchyl zaślepkę włóż kluczyk w silniczek i pokręć zobacz czy szyber się zamyka otwiera bez problemów, potem wyjmij kluczyk zamknij zaślepkę otworu na kluczyk (ważne) i zobaczy czy szyber chodzi
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Możesz też odkręcić 2 śruby i wyjąć cały silniczek i zobaczyć czy idzie bez obciążenia.
Trudno powiedzieć co może być problemem.
Trudno powiedzieć co może być problemem.
Golf nie gubi oleju... On znaczy terytorium ;)
[img]http://images35.fotosik.pl/166/e9873f387123cdaa.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=323908]Moje MK3 1.8 GT[/url]
[img]http://images35.fotosik.pl/166/e9873f387123cdaa.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=323908]Moje MK3 1.8 GT[/url]
- hakersharp
- Nowicjusz
- Posty: 40
- Rejestracja: czw paź 25, 2007 16:46
- Lokalizacja: Chełm
Rozkręciłem silnik i na szczotkach było sporo smaru. Wytarłem to wszystko i pokryłem leciutko na nowo smarem. Po skręceniu i przylutowaniu spowrotem płytki, silniczek działa.
Dzięki za pomoc.
Dzięki za pomoc.
Ostatnio zmieniony czw maja 13, 2010 20:48 przez hakersharp, łącznie zmieniany 1 raz.
[img]http://images38.fotosik.pl/59/cdf322e1a264bd72.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 291 gości