1,6benz- swap z PN na RF

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kopytko
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: wt wrz 23, 2008 13:24
Lokalizacja: Modrzewie

1,6benz- swap z PN na RF

Post autor: kopytko » ndz maja 09, 2010 11:42

Witam wszystkich serdecznie,
nastały ciężkie czasy dla mojego silnika 1,6PN sypie się z każdej strony i co może 280tys przebiegu.
A teraz do tematu .
Posiadam również silnik 1,6 RF który ma zaledwie 100tys przebiegu udokumentowane książką serwisową (automat skrzynia).I moje pytanko brzmi jak będę chciał zamienić te silniki to czy wszystko będzie działać??
Mianowicie chce zostawić wszystko od PNki (gaźnik ,komputer,instalacje elektryczną itp) i czy to wszystko będzie działać i pasować?. Z tego RF chce tylko praktycznie blok z kolektorem.
Czy podstawy gaźników są takie same?? Czy te silniki są identyczne albo czym się różnią z wyglądu to tylko gaźnik inny:P
Czekam na odpowiedzi :D
Serdecznie z góry dziękuję:D

PS. Silnik na przyszłą wiosnę zastąpi KR lub ABF ale puki co musze czymś jeździć :D
Ostatnio zmieniony ndz maja 09, 2010 11:48 przez kopytko, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » ndz maja 09, 2010 12:24

Rozumiem, że zamieniasz tylko gołe silniki - jeżeli tak, to będzie wszystko pasowało.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

kopytko
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: wt wrz 23, 2008 13:24
Lokalizacja: Modrzewie

Post autor: kopytko » ndz maja 09, 2010 12:29

tak tylko silnik bez osprzętu.
A czy kolektor będzie pasował z podstawką pod gaźnik??Bo jeszcze tylko jego chciałbym zostawić.
I takie pytanko dodatkowe czym się te silniki różnią oprócz gaźników?
Ostatnio zmieniony ndz maja 09, 2010 12:29 przez kopytko, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » ndz maja 09, 2010 16:10

Kolektor dolotowy nie będzie pasował, bo ten z PN ma otwór pod czujnik temperatury - ten z RF ile pamiętam, to nie ma tego otworu.
kopytko pisze:I takie pytanko dodatkowe czym się te silniki różnią oprócz gaźników?
- same, gołe silniki - niczym.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz maja 09, 2010 16:30

kopytko pisze:Czy podstawy gaźników są takie same??
nie, kup sobie nową pod PNkę bo niema sensu przekładać starej (jest lustrzanym odbiciem tej do RF)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 101 gości