Nie wkręca się na obroty

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dave19dave
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: czw lip 16, 2009 23:26
Lokalizacja: Bronikowo
Kontakt:

Nie wkręca się na obroty

Post autor: dave19dave » sob maja 08, 2010 22:49

Witam
mój golfik posiada silnik 1.9 TDI 1z, dzisiaj umyłem auto, po odpaleniu w czasie jazdy wogule niechciał się wkrecic na obroty, max 2 tys nic wiecej i tak na kazdym biegu, gdy temperatura silnika osiagneła 90 stopni przepaliłem go troche na luzie , i po tym było troche lepiej zaczął sie wkręcac na wyzsze obroty ale ogolnie i tak jest przymulony i ciezko sie rozpedza , gdy mocno wdusze pedał gazu tak jakby nie był wstanie tego przepalic, nie ma tego odejscia tak jakby turbina nie ładowała, chociaz czasami mozna było ją usłyszec, golfik pali na dotyk ,nie dymi, silnik pracuje ładnie i równo tak jak przedtem. Po myciu zauważyłem kilka kropel wody pod maską na zaworze/kostce która znajduje się po lewej stronie obok przepływomierza, niewiem dokladnie jak sie nazywa ten zawór/kostka ale przed myciem było wszystko elegancko wiec chyba cos sie musiało zalac :? Sam niewiem , byłbym wdzięczny za jakieś porady
Ostatnio zmieniony sob maja 08, 2010 23:08 przez dave19dave, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
WRHZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 496
Rejestracja: czw gru 09, 2004 01:10
Lokalizacja: WLKP
Kontakt:

Post autor: WRHZ » ndz maja 09, 2010 19:49

A moze banalnie filtr paliwa zasyfiony i nie ma mocy pompa zassac wiekszej ilosci ON



Awatar użytkownika
dave19dave
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: czw lip 16, 2009 23:26
Lokalizacja: Bronikowo
Kontakt:

Post autor: dave19dave » ndz maja 09, 2010 23:10

filtr paliwa był niedawno wymieniany, ale poczytałem forum i domyslam sie ze to pewnie przepływomierz lub N75, niewiem czy dobrze zrobiłem ale zeby sprawdzic przepływomierz to odpiołem kostke od niego przejechałem sie kawałek i było ok wiec to chyba wina przepływomierza ale zastanawia mnie dlaczego usterka pojawiła sie po myciu auta czy to przypadek czy naleciało gdzies troche wody


http://dave19dave.blogspot.com

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » ndz maja 09, 2010 23:28

jeśli silnik od razu po odpaleniu nie chce się wkręcać na obroty to masz tryb awaryjny na dzień dobry - podpięcie Vaga od razu wskazałoby jaki masz problem bo wykazałby błąd po którym łatwo można stwierdzić co jest nie tak. Bez tego będzie ciężko wróżyć. Czasem powoduje go odpięcie wtyczki od N75 a czasem zupełnie co innego. Jak masz możliwość podpięcia do niego Vaga to zrób to i odczytaj błędy - będzie łatwiej, chcę Ci pomóc ale nie zgadywaniem tylko jakąś konkretną poradą.
Ostatnio zmieniony ndz maja 09, 2010 23:42 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
dave19dave
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: czw lip 16, 2009 23:26
Lokalizacja: Bronikowo
Kontakt:

Post autor: dave19dave » pn maja 10, 2010 12:10

No właśnie w tym poroblem ze niemam za bardzo gdzie z tym jechac zeby to sprawdzic:? no ale cos bedzie trzeba myslec. Jak silnik sie rozgrzeje to na luzie wchodzi normalnie na obrot ale w czasie jazdy jest mułowaty i wogule bardzo wolno sie rozpedza a jak zimny to na kazdym biegu max do 2 tys obtów i nic wiecej


http://dave19dave.blogspot.com

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 159 gości