Wyciek z intercoolera..

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

hudyAS
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw kwie 29, 2010 20:28
Lokalizacja: Pelplin/Limerick
Kontakt:

Wyciek z intercoolera..

Post autor: hudyAS » czw kwie 29, 2010 20:45

Pomocy,ostatnio zauwazylem kropki na podjezdzie,od strony interkulera,boje sie ze siada turbina !!!!!zaczelo sie to pare tygodni temu po wymianie oleju,wlany byl taki jak w ksiazce serwisowej 5W30 .sprawdzam olej raz w tygodniu i na moje to nie ubywa,autko mocy tez nic nie stracilo . Przebieg ma 118 tys.mil !!!!! co robic ,wymieniac turbine !! czy moge tak dalej jezdzic !!!!!
Ostatnio zmieniony czw kwie 29, 2010 22:21 przez hudyAS, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » czw kwie 29, 2010 20:54

Spokojnie jak kapie olej z ic to znajdź nieszczelność i ją usuń. Zobacz ile jest tego oleju w IC. Zdejmij wąż z dolotu i zobacz czy odma nie puszcza oleju.
Upewnij się czy ten olej na pewno cieknie z ic czy nie z jakiegoś innego miejsca.
Bez zbędnych nerwów :bigok:


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

hudyAS
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw kwie 29, 2010 20:28
Lokalizacja: Pelplin/Limerick
Kontakt:

Post autor: hudyAS » czw kwie 29, 2010 21:44

Dzieki za podpowiedz,bylem juz u mechanika i zciagnal gruby waz co idzie od turbiny i byl w nim na sciankach olej, nie duzo ale zapryskane bylo



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » czw kwie 29, 2010 21:49

Trochę nalotu zawsze jest - troszkę z turbo trochę z odmy. Więc jeszcze sprawdź odmę czy nie puszcza oleju. Znajdź nieszczelność z której kapie olej i uszczelnij.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10601
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » czw kwie 29, 2010 21:53

hudyAS, za nim następnym razem napiszesz jakiś temat to wpierw zapoznaj się z regulaminem forum a zwłaszcza z:
3. PRECYZUJ TEMATY! Jeśli ważna informacja jest jaki silnik posiadasz prosi się również o uwzględnienie tego w temacie (np. [mk2 TD] problem z pompą paliwa, [mk2 RF] problem z gaźnikiem, [mk4 ARL] dymienie auta), w innym wypadku wystarczy napisać na przykład: [mk2] wymiana rozrządu, [vento] jak wymienić nagrzewnicę?. NIEPRECYZOWANE TEMATY SĄ BEZWZGLĘDNIE KASOWANE!
wytłumacz mi co oznacza temat "POMOCY"?



hudyAS
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw kwie 29, 2010 20:28
Lokalizacja: Pelplin/Limerick
Kontakt:

Post autor: hudyAS » czw kwie 29, 2010 21:55

DZieki ,jak sprawdze to sie odezwe



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości