silnik GX- moduł czy cewka??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
silnik GX- moduł czy cewka??
Mam problem. Brat kupił golfa II z silnikiem GX (1.8 ) brakuje w nim kilku części. brakuje też jednego kabla w kopułce i teraz nie wiem czy brakuje modułu zapłonowego czy cewki?? To silnik na wtrysku 1-punktowym (tak wyczytałem w opisie) więc chyba brakuje modułu bo cewka to raczej przy gaźnikach. Nie wiem też jak odpowiednio dopasować moduł-czy są jakieś oznaczenia??
-
- Mały gagatek
- Posty: 96
- Rejestracja: czw lis 03, 2005 10:34
- Lokalizacja: Słubice
- Kontakt:
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
hej GX jest na k-jetronic, wiec jest to mechaniczny wtrysk wielopunktowy (wtrysk ciagły paliwa) i ma cewke zaplonowa i teraz tak aparat zaplonowy jest z regulatorami wyprzedzenia zapłonu zarówno odsrodkowym jak i podcisnieniowym. i pracuje w zestawie z modulem zaplonowym umieszczonym przy silniku wycieraczek a on z kolei z cewka zaplonowa w komorze silnika. ponadto z modulu bedzie szedl sygnal do sterownika wtrysku. to tak w skrócie.
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 311 gości