odpalanie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
odpalanie
mianowicie samochod normalnie odpala na zimnym silniku n cieplym juz nie bardzo mu sie chce ? no to wiadomo cewka okazuje sie ze nie cewka wymieniona problem pozostal swiwece wymienione pan pwoiedzial ze takimi swiecami odpalil bym helikopter swiece odpadaja kable wymienilem na jakies takie dosc drogie zaplon ustwiony teraz jeszcze padlo podjezenie na silnik krokowy tylko nie weim czy jest sens to wymieniac skoro zxnow moze to nic nie dac prosze o pomoc
Ostatnio zmieniony pn kwie 26, 2010 11:33 przez rafixxx, łącznie zmieniany 1 raz.
zmien nazwe tematu bo zaraz tu jakis mod bedzie
moje czerwone GTI :) - viewtopic.php?f=88&t=367271" onclick="window.open(this.href);return false;
Najlepiej w takiej sytuacji jak jest podejrzenie typu cewka, czy krokowy to podmienić.
Jak nie masz od kogo, to na szrocie sprawdzić ( czy działa to zawsze możesz sprawdzić ), ewentualnie bierzesz i dogadujesz się że "jak nie będzie pasować" to będziesz mógł oddać.
W ten sposób np. możesz prze powiedzmy cały dzień po testować krokowy ze szrotu i stwierdzić czy dalej jest tak samo czy inaczej auto chodzi. Jak jest tak samo i dochodzisz do wniosku że to jednak nie jest wina tej części, to oddajesz na szrot puszczając ściemę że nie pasuje/różni się jakoś od tej co ty masz
Bo jak powiesz że działa tak samo jak ta twoja część, czy nie ma różnicy, to ci mogą powiedzieć że w aucie było coś niesprawne i pewnie ta rzecz od nich się popsuła i zwrotu kasy nie będzie.
Jak nie masz od kogo, to na szrocie sprawdzić ( czy działa to zawsze możesz sprawdzić ), ewentualnie bierzesz i dogadujesz się że "jak nie będzie pasować" to będziesz mógł oddać.
W ten sposób np. możesz prze powiedzmy cały dzień po testować krokowy ze szrotu i stwierdzić czy dalej jest tak samo czy inaczej auto chodzi. Jak jest tak samo i dochodzisz do wniosku że to jednak nie jest wina tej części, to oddajesz na szrot puszczając ściemę że nie pasuje/różni się jakoś od tej co ty masz
Bo jak powiesz że działa tak samo jak ta twoja część, czy nie ma różnicy, to ci mogą powiedzieć że w aucie było coś niesprawne i pewnie ta rzecz od nich się popsuła i zwrotu kasy nie będzie.
Ostatnio zmieniony pn kwie 26, 2010 12:53 przez Gawior, łącznie zmieniany 1 raz.
Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Jeżeli pytasz o krokowego od gazu, to nie regulujesz sam ( oczywiście w "elektronice" od gazu ustawiasz mu parametry pracy ) on jest regulowany za pomocą sygnału z sondy lambda i na ich podstawie otwiera się lub przymyka.
Co do krokowego ( regulatora wolnych obrotów ) to go nie regulujesz. Steruje nim ECU samochodu na podstawie sygnałów z innych czujników ( przede wszystkim czujników temperatury ).
Co do krokowego ( regulatora wolnych obrotów ) to go nie regulujesz. Steruje nim ECU samochodu na podstawie sygnałów z innych czujników ( przede wszystkim czujników temperatury ).
Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 302 gości