gaz

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

thoudi78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: pt cze 16, 2006 15:01

gaz

Post autor: thoudi78 » wt kwie 20, 2010 12:18

witam założyłem gaz w golfie 1.8 add gaz to sekfencja ze sterownikiem stag 200.
problem polega na tym ze wszystko jest dobrze ustawione na benzynie chodzi ok gdy przełączy się na gaz to spadają mu obroty i nie równo chodzi.
czego może to być przyczyna.
proszę o pomoc



Awatar użytkownika
Gawior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1807
Rejestracja: śr lip 15, 2009 21:38
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Gawior » wt kwie 20, 2010 14:05

Skoro benzyna jest OK to powinno być też dobrze na gazie, bo sekwencja bierze parametry z czujników i czasy otwarcia wtrysków. Jeżeli na Pb jest coś pokopane to sekwencja też będzie źle chodzić.
Przyczyna leży pewnie w samym gazie, albo w jego wysterowaniu/regulacji.
Piszesz że "założyłeś", to pewnie niedawno było więc jedz w ramach gwarancji i niech poprawiają, bo skoro na Pb jest dobrze to na sekwencji też tak musi być.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt kwie 20, 2010 14:54

thoudi78, problem z wolnymi obrotami przy wtrysku benzyny niesekwencyjnym jest dość typowy. Wtryskiwacze gazu działają tak jak benzynowe, wszystkie na raz. W związku z tym paliwo zbiera się na zaworach i czeka na swój suw ssania w danym cylindrze. Z benzyną bez kłopotu - jest mniej lotna czeka sobie grzecznie. Gaz jest gazem, jest więc w fazie lotnej i nie czeka grzecznie na swoją kolejkę tylko jest podkradany przez sasiednie cylindry, pojawia się więc nierónomierne zaopatrzenie poszczególnych cylindrów w mieszankę.
To jest powód dla ktorego ja w swoim 2E z podobnym wtryskiem niemam sekwencji i jestem zadowolony z II generacji.
'Jednakże ludzie mają sekwencję w 2E i problemy takie nie zawsze sa dokuczliwe. Proponuję pogadac z montażystą, niech próbuje ustawić bogatszy skład mieszanki na wolnych obrotach. Jeśli to nie przyniesie efektu to nie wahaj sie być twardym i każ zdemontować sekwencję (masz podstawy - silnik jest niesprawny) a załóż II generację, stracisz wówczas odrobinę mocy na obu paliwach ze względu na mikser który stanowi zweżkę w dolocie ale nie będzie żadnych innych problemów, bo nie masz jak już pisałem w poprzednim temacie narażonego na strzały przepływomierza.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości